Gå til innhold

Hjelp!!! jeg må ha mange case-mod tips innen neste party

Anbefalte innlegg

Heizann folkens jeg har moddet pcen min nå! man jeg hvil gjærne gjøre noe mer med den jeg har satt in plexi kald katode hull i toppen med vifte som lyser biohazard etch lakkert sort og gull men hvil fortsatt gjøre noe mer for å ha den råeste pcen på neste dataparty. jeg mottar alle forslag med takk! vennlig hilsen robin:o)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta de forskjellige ledningene fra PSU, føre en tilpasset lengde med krympeplast over hver enkelt og smelte den inntil, det blir garantert knall.

Hint : Bruk krympeplast uten lim, ellers vil de bli veldig stive og uhåndterbare.

Du bør også klippe bort stripsene som holder de enkelte ledningene samlet ellers vil du få mange buler på plasten.

Bare et forslag :smile:

Vær forsiktig med varmepistolen og ikke krymp for mye, blir lett brent.

-Neo

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-25 21:29, skrev NeoTech:

Du kan jo ta de forskjellige ledningene fra PSU, føre en tilpasset lengde med krympeplast over hver enkelt og smelte den inntil, det blir garantert knall.

Hint : Bruk krympeplast uten lim, ellers vil de bli veldig stive og uhåndterbare.

Du bør også klippe bort stripsene som holder de enkelte ledningene samlet ellers vil du få mange buler på plasten.

Bare et forslag :smile:

Vær forsiktig med varmepistolen og ikke krymp for mye, blir lett brent.

-Neo

har gjordt det jeg, ligger guide på siden min.

Lenke til kommentar

Det mest eksklusive du kan møte opp på LAN med nå er vel en standard grå PC-kasse, for det er det ingen som har lenger :smile:.

Tro meg - du vil bli lagt merke til og blir ikke en i mengden av alle de som har 'vinduer', ekstra LED's, blacklight, whatever...

Face the facts: Ekstrem casemodding er i ferd med å bli like harry som laksetrapper i bakruta på gamle Opel Asconaer.

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-09-26 00:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 00:07, skrev Gabriel_X:

(...)

(...)

Face the facts: Ekstrem casemodding er i ferd med å bli like harry som laksetrapper i bakruta på gamle Opel Asconaer.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-09-26 00:10 ]</font>

Det eneste som er harry her er deg. Dessuten er Ascona med laksetrapp kult :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...