xeos Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har hatt Oblivion til 360 i to dager nå og spillet har hengt seg to ganger i uteområdene. Ser ut som om spillet ikke takler å loade inn nye uteområder hvis man beveger seg fort (eks. på hest)... Ingen av de andre 360 spillene jeg har stopper opp slik så tror at det er noe galt med selve spill-koden til Oblivion. Hvis dette fortsetter så vurderer jeg å levere spillet tilbake til butikken! Man burde kunne forvente at et konsollspill kan kjøre uten at man må laste ned patch til dem... Nesten så jeg vurderer å selge hele xboxen siden jeg allerede har en pc fra før av, haha! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er frustrerende dette her. Og man skal forvente at konsoll spill skal kjøre uten problemer. Microsoft bør gjøre som Nintendo har gjort i en stund: Nintendo har et eget test-del hvor spillet blir testet for bugs, etc. Nintendo tillater ikke å levere ut spillet i butikkhyllene før spillet er godkjent. Jeg personlig vil heller vente til spillet er helt ferdig, enn å bli utsatt som dette med TES - Oblivion. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har hatt Oblivion til 360 i to dager nå og spillet har hengt seg to ganger i uteområdene. Ser ut som om spillet ikke takler å loade inn nye uteområder hvis man beveger seg fort (eks. på hest)... Ingen av de andre 360 spillene jeg har stopper opp slik så tror at det er noe galt med selve spill-koden til Oblivion. Hvis dette fortsetter så vurderer jeg å levere spillet tilbake til butikken! Man burde kunne forvente at et konsollspill kan kjøre uten at man må laste ned patch til dem... Nesten så jeg vurderer å selge hele xboxen siden jeg allerede har en pc fra før av, haha! 5873329[/snapback] Naah... feil i Oblivion er kjedelig selvfølgelig. Men.. greit det er et konsollspill, men det er ikke Space Invaders eller Pac Man akkurat. Oblivion er så utrolig komplekst, du må f.eks ha ganske kraftig PC for å få samme spillopplevelse grafikkmessig. Så... med så kraftige konsoll som kan kjøre så "store" spill... redd bugfix til konsoll blir en del av framtiden. Dessverre. Dr Peedee Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er frustrerende dette her. Og man skal forvente at konsoll spill skal kjøre uten problemer. Microsoft bør gjøre som Nintendo har gjort i en stund: Nintendo har et eget test-del hvor spillet blir testet for bugs, etc.Nintendo tillater ikke å levere ut spillet i butikkhyllene før spillet er godkjent. Jeg personlig vil heller vente til spillet er helt ferdig, enn å bli utsatt som dette med TES - Oblivion. 5873575[/snapback] Godt gjort at et spill som Superman til N64 noen gang ble godkjent da... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er frustrerende dette her. Og man skal forvente at konsoll spill skal kjøre uten problemer. Microsoft bør gjøre som Nintendo har gjort i en stund: Nintendo har et eget test-del hvor spillet blir testet for bugs, etc.Nintendo tillater ikke å levere ut spillet i butikkhyllene før spillet er godkjent. Jeg personlig vil heller vente til spillet er helt ferdig, enn å bli utsatt som dette med TES - Oblivion. 5873575[/snapback] Godt gjort at et spill som Superman til N64 noen gang ble godkjent da... 5873639[/snapback] Oi sann! Hørte det fra en som har vært Nintendospiller siden NES.. Kansje det var litt fanboy vibber Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har selvl kjøp Oblivion i dag og spilte fungerte knirke fritt helt til jeg kom til ute områdene da startet problemene, låste seg en gang, mye hakking, etterslepp i lyd og synsykt mye loading area og da mener jeg mye! Spiller med HDD, boksen står i ett godt ventilert område og har aldri hatt problemer før. Tror rett og slett at det er gjort en dårlig jobb med programmeringen! 5863041[/snapback] Akkurat det har skjedd hos meg og! Søren ass. Da jeg skulle vise en kamerat av meg Oblivion, begynte den å loade utrolig mye hele tia. Tok hele 4 min å loade en saved game! Vet ikke hva jeg skal gjøre ass. Vurderer å levere tilbake spillet... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har selvl kjøp Oblivion i dag og spilte fungerte knirke fritt helt til jeg kom til ute områdene da startet problemene, låste seg en gang, mye hakking, etterslepp i lyd og synsykt mye loading area og da mener jeg mye! Spiller med HDD, boksen står i ett godt ventilert område og har aldri hatt problemer før. Tror rett og slett at det er gjort en dårlig jobb med programmeringen! 5863041[/snapback] Akkurat det har skjedd hos meg og! Søren ass. Da jeg skulle vise en kamerat av meg Oblivion, begynte den å loade utrolig mye hele tia. Tok hele 4 min å loade en saved game! Vet ikke hva jeg skal gjøre ass. Vurderer å levere tilbake spillet... 5886643[/snapback] skru av xbox 360, hold inne A når du starter spiller slipp når første bilde kommer på skjermen bedre nå? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 skru av xbox 360, hold inne A når du starter spiller slipp når første bilde kommer på skjermen bedre nå? 5886785[/snapback] Ja nå ble det bra igjen! Var innpå en link som en tidligere i tråden posta. Der stod det samme. Tusen hjertelig takk. Men utrolig rart at spillet skal være slik da Vil det skje igjen med spillet i fremtiden? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Microsoft har sendt meg eske for å få byttet 360'n i en ny, gratis. Er det noen andre som har gjort dette? er jo så himla mye papirer, det skal jo også sendes med UPS tilbake, blir helt svimmel jeg... Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg kom hjem en vakker dag med et nytt Elder Scrolls IV: OBLIVION spill i hånda....Jeg satte den med et smil inn i 360'n, så brøt hælvete løs! På de første reklamene for spillprodusentene frøs både bilde og lyd mange ganger. Jeg tenkte at det kunne da ikke være normalt, men fortsatte og trykka på "New". Da filmen begynte begynte striper å dukke opp på bildet og lyden ble regelmessig borte i et par sekunder om gangen. Det lagga og jeg kejnte sinne bygge seg opp. HVORFOR MEG!! når jeg hadde kommet litt ut i spillet frøs bildet og lyden helt og jeg måtte slå av xbox'en. <<HÆLVETE>> sa jeg for meg selv med planer om å kaste xbox'en ut av vinduet. Men jeg gjorde ingen ting med det og siden har det hendt mange ganger at den har frysi og nå har jeg fått nok, og i morra skal jeg ringe Microsoft og be om en ny! Jeg syns synn på alle andre med samme problem, det er bare å ringe XBOX Kundesupport: 800 14 174 med en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har du satt maskinen til 60Hz, er den på 50Hz vil det skape problemer. Er frustrerende dette her. Og man skal forvente at konsoll spill skal kjøre uten problemer. Microsoft bør gjøre som Nintendo har gjort i en stund: Nintendo har et eget test-del hvor spillet blir testet for bugs, etc.Nintendo tillater ikke å levere ut spillet i butikkhyllene før spillet er godkjent. 5873575[/snapback] Vil bare si at både M$ og sony har sine avdelinger der alle spill testes før de slippes. De får ikke lov å shippe spill som ikke er godkjent. Nintendo er ikke alene om denne praksisen, det er standard. Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 TUSEN TAKK!! Jeg skrudde opp til 60hz og nå funker dte helt perfekt! takk Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Min nye maskin er nå på vei fra Tyskland, håper jeg får en som virker denne gangen (dvs. ikke henger seg opp) Gikk helt fint å spille Oblivion med minnekort, men veldig ofte var det lastetider på opptil 40-45 sek etter 3 timer med spilling og god ventilasjon. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har opplevd ekstremt lange loade-tider på oblivion på opptil flere minutter pluss loading area hele tiden Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har opplevd ekstremt lange loade-tider på oblivion på opptil flere minutter pluss loading area hele tiden 5969416[/snapback] Jepp, akkurat det samme opplever jeg. Du beveger deg 10 meter og må vente 2 min på loading... Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Bumper denne her litt...Har nå fått ny maskin ( Takk Microsoft!) og ny HDD (Takk Expert!) denne utgaven har et annet dvd drev tror jeg, og nå virker alt fett som bare det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bumper denne her litt...Har nå fått ny maskin ( Takk Microsoft!) og ny HDD (Takk Expert!) denne utgaven har et annet dvd drev tror jeg, og nå virker alt fett som bare det 6016450[/snapback] Merker du noe forskjeller mellom støy og slikt eller? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Bumper denne her litt...Har nå fått ny maskin ( Takk Microsoft!) og ny HDD (Takk Expert!) denne utgaven har et annet dvd drev tror jeg, og nå virker alt fett som bare det 6016450[/snapback] Merker du noe forskjeller mellom støy og slikt eller? 6016460[/snapback] Dette drevet støyer noe mindre, men jeg har ikke målt det. Merkbart mindre absolutt, men ikke den helt store forskjellen. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er veldig lurt å rense opp disk-cachen til oblivion iblant. Hold inn A mens spillet starter opp som beskrevet over. Dette vil også fjerne alle løse objekter som blir liggende rundt etterhvert som man spiller. Jeg merket en bedring i fps etter å ha spilt en stund når jeg gjorde dette, sikkert fordi det ikke ligger så mye greier over alt. Det vil også fikse problemet med ekstremt lange loadetider som noen opplever iblant. Husk forresten å sette maskinen til 60Hz hvis du ikke har HD-tv. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Er veldig lurt å rense opp disk-cachen til oblivion iblant. Hold inn A mens spillet starter opp som beskrevet over. Dette vil også fjerne alle løse objekter som blir liggende rundt etterhvert som man spiller. Jeg merket en bedring i fps etter å ha spilt en stund når jeg gjorde dette, sikkert fordi det ikke ligger så mye greier over alt. Det vil også fikse problemet med ekstremt lange loadetider som noen opplever iblant. Husk forresten å sette maskinen til 60Hz hvis du ikke har HD-tv. 6016487[/snapback] Har ikke merket så stor forskjell med det trikset, derimot så løser det mye å restarte maskinen etter et par timer om det går sakte. Her spilles det på en tipptopp HDTV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå