Gå til innhold

[løst]"For mange smileys i innlegget"

Anbefalte innlegg

Dette er en irriterende funksjon. Den burde virkelig forbedres.

Jeg skrev nylig et LANGT innlegg med mye quotes. Der bruktes en del smileys, baade i quotene og teksten jeg selv skrev. Aldri mer enn en smiley per paragraf, og aldri mer enn en oav gangen... Og saa faar jeg en beskjed om at jeg har for mange smileys i innlegget. Hva pokker er det slags tull? Var en del smileys, men naa var ogsaa innlegget paa et par A4sider.

Dette burde forbedres. Er det umulig aa ordne en funksjon med at en smiley per x tegn er lovlig? Det hadde vaert mye kjekkere. Eventuelt at man har rett til en smiley eller tre i utgangspunktet, men denne mengden oeker med en smiley per x tegn.

Forandres burde det i alle fall bli, for slik det er naa er det irriterende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg lager slike lange "quoteposter". Bytter jeg ut samtlige smileyer som de jeg quoter har hatt.

:) --> =)

:D --> =D

:p ---> =P

:( ---> =(

:wee: ---> ^^

:ohmy: ---> :o

osv osv. Også tar jeg bort unødig tekst.

@Moderatorer: Som jeg håper dere forstår er dette innlegget fullt av smileyer kun av den enkle grunn at jeg skulle illustrere et eksempel ;) .

EDIT: Det skal forresten sies, at jeg likevel støtter Herr Bruns forslag. Har lenge savnet det.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Når du siterer kan du fjerne den delen av teksten i sitatet som ikke gjelder ditt svar. Du kan også fjerne smileys. Jeg ser at enkelte siterer et lang innlegg men bare har kommentarer til en enkelt setning.

5835038[/snapback]

Jeg har fjernet det meste av tekst jeg ikke quotet :) Tingen var at jeg quotet veldig mye. Dessuten brukte jeg et par smileys selv.

Noen som kan fortelle meg hvor grensen for smileys gaar? Hvor mange er lovlig per innlegg?

Lenke til kommentar
Når du siterer kan du fjerne den delen av teksten i sitatet som ikke gjelder ditt svar. Du kan også fjerne smileys. Jeg ser at enkelte siterer et lang innlegg men bare har kommentarer til en enkelt setning.

5835038[/snapback]

Jeg har fjernet det meste av tekst jeg ikke quotet :) Tingen var at jeg quotet veldig mye. Dessuten brukte jeg et par smileys selv.

Noen som kan fortelle meg hvor grensen for smileys gaar? Hvor mange er lovlig per innlegg?

5855501[/snapback]

10 stk smilie

10 stk bilder

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...