Switters Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hei Jeg har et X-Fi lydkort i et Antec P180 kabinett. Er det noen som vet hvor på dette kortet jeg kan plugge i ledningen fra frontpanelet? Endret 26. mars 2006 av Malmis Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Sitter med det samme selv og så vidt jeg husker fulgte med det en ganske grei installasjons veiledning.. Er det den brede flate kablen du tenker på til x-fi front panelet eller noen av de andre kablene.. ? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg tenker på kabelen som fulgte med kabinettet, som går til lyd-ut og mic i front på kabinettet. Har ikke noen omfattende veiledning på kortet, det var montert inn fra Netshop. På dokumentasjonen jeg har står det bare hvordan man kobler til høyttalere o.l..... Et alternativ er vel å bruke det interne lydkortet til disse utgangene, men blir det ikke kluss å ha to lydkort på en gang?? Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Så vidt jeg husker så er det ikke noen kontakt på X-fi kortet som tilsvarer de standard audiopluggen som du finner i et kabinett.. JEg kan ta feil.. men jeg endte med å koble kabinett kontaktene på det onboard lydkortet og så lot jeg maskinen kjøre to lydkort i den gml pc'n.. må bare huske på å vlege riktig lydkort når du skal bruke de utgangene.. Men hvis da ikke har et x-fi kort med frontpanel, da trenger du ikke å bruke kabinett utgangene.. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har ikke X-fi med frontpanel. Men jeg kan jo koble til headsettet med micen bak på PCen og den andre på kontrollpanelet til z5500. Der er det utgang til headsett, men det er nok ikke mic der. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det burde gå, men jeg er litt usikker på hvordan du skal få full funksjon av frontpanelet til kabinettet og samtidig bruke det lydkortet.. Det meste går med litt "tinkering"... Hvis du vil bruke inngangen bak på X-fi kortet så kan du jo kjøpe en forlengelses kabel til headsettet.. og "lime" den fast på skjermen eller noe sånt.. da får du lett tilgang til å koble til å fra headsettet.. er en ting jeg er usikker på når det gjelder det og jeg tro det skal gå, men jeg vet at X-fi kortenene kobler ut resten av høytalerene når du setter i et headset i frontpanelet og jeg vet ikke om det samme går for inngangene bak på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå