asb Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei alle. Jeg har kjøpt noen maskiner fra Dell, og det var meningen å bestille engelsk win xp. Men har klart å bekrefte ordren med norsk win xp. Er det noen som vet om en måte å få dette omgjort til engelsk win xp? Enten med en språk pakke el? Eller virker lisensen også på en engelsk plate, om jeg får tak i dette.. Håper noen har en løsning på dette, Dell kunne ikke hjelpe. samme gjelder også for office, men der er det vell språk pakker som en kan legge til? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nja, om det er den lisensen som står på maskina du har planlagt å bruke, går nok ikke dette, siden at den er spesifisert til maskina. Det du kan prøve å gjøre er å sende inn Den/De Norske Windows XP platene til Dell og be dem om å sende Engelske istede. De er vel såpass grei at det går nok i orden. Hvis det var der du fikk dem i fra da. Har du åpna pakkningen på cd`ene da? Det er kjempe fint at noen velger å bruke Engelsk Windows også Engelsk Windows er bare best. Bruker Selv bare Engelsk Windows på mine maskiner. Er faktisk ikke så vandt med Norsk noe mer. Lenke til kommentar
asb Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har ikke åpnet platene, men jeg trur det er slik oem versjoner, og det er vell ikke egen plate til win. Går det å fikse det med mui? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har ikke åpnet platene, men jeg trur det er slik oem versjoner, og det er vell ikke egen plate til win.Går det å fikse det med mui? 5813413[/snapback] hvis jeg ikke ta feil av datoen, begynte Dell fra april 2004 med recovery cd isteden for OEM windows reinstallasjons cd og Dell Resource cd. Så lenge du er i ordre/bestillings/forsendelse fase med Dell har du ingen problemer med å forandre bestillingen, selv om bestillingen er underveis til deg. men som in din situasjon, kan jeg tenke meg: " løp og kjøp " den engelske versjonen. Lenke til kommentar
asb Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ok. Hva med office da, går det å gjøre den om til engelsk? Takker for hjelpa.. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Huff kunne aldri tenkt meg Norsk windows på maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå