Gå til innhold

Samsung D600E Menyer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kjøpt meg en D600E men jeg får ikke brukt denne menyorganiseringen:

pic22.jpg

Er det noe spesielt man må gjøre eller hva?

Jeg kan bare velge mellom flashmeny og sånn vanlig, vanlig ligner på dette bildet men uten sånn "firkant" over valgt alternativ.

Håper dere kan hjelpe meg! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware?

5813320[/snapback]

ja, men sender den sikkert til samsung verksted til oppdatering av firmware.

Hvet ikke om unlock.no kan gjøre dette jeg?

Lenke til kommentar
Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware?

5813320[/snapback]

5814790[/snapback]

Det er flott hvis Elkjøp kan gjøre det. Men hva tror du? Hva skal jeg si, har jo ikke kjøpt mobilen på elkjøp engang så det virker litt usansynelig.

Lenke til kommentar

5813320[/snapback]

5814790[/snapback]

Det er flott hvis Elkjøp kan gjøre det. Men hva tror du? Hva skal jeg si, har jo ikke kjøpt mobilen på elkjøp engang så det virker litt usansynelig.

5814962[/snapback]

Si at du har akkurat flyttet dit, og ikke kan kjøre opp til kautokeino for å levere den på elkjøp

Lenke til kommentar

5813320[/snapback]

5814790[/snapback]

5814962[/snapback]

Si at du har akkurat flyttet dit, og ikke kan kjøre opp til kautokeino for å levere den på elkjøp....hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...