Technikal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei. Jeg har kjøpt meg en D600E men jeg får ikke brukt denne menyorganiseringen: Er det noe spesielt man må gjøre eller hva? Jeg kan bare velge mellom flashmeny og sånn vanlig, vanlig ligner på dette bildet men uten sånn "firkant" over valgt alternativ. Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er ikke detta flashmenyen a? Lenke til kommentar
Technikal Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Er ikke detta flashmenyen a? 5813232[/snapback] Nei det er ikke flashmeny. Flashmeny er slik: Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kankje det er en anna programvare på den som mobil-reiw har brukt? har dem sluppet noen andre programvarer enda? Lenke til kommentar
Technikal Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Kankje det er en anna programvare på den som mobil-reiw har brukt?har dem sluppet noen andre programvarer enda? 5813251[/snapback] Ingen anelse.. derfor jeg spør her. Får vente til noen vet dette Lenke til kommentar
Technikal Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware? 5813320[/snapback] ja, men sender den sikkert til samsung verksted til oppdatering av firmware. Hvet ikke om unlock.no kan gjøre dette jeg? Lenke til kommentar
Technikal Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware? 5813320[/snapback] ja, men sender den sikkert til samsung verksted til oppdatering av firmware. Hvet ikke om unlock.no kan gjøre dette jeg? 5814790[/snapback] Det er flott hvis Elkjøp kan gjøre det. Men hva tror du? Hva skal jeg si, har jo ikke kjøpt mobilen på elkjøp engang så det virker litt usansynelig. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware? 5813320[/snapback] ja, men sender den sikkert til samsung verksted til oppdatering av firmware. Hvet ikke om unlock.no kan gjøre dette jeg? 5814790[/snapback] Det er flott hvis Elkjøp kan gjøre det. Men hva tror du? Hva skal jeg si, har jo ikke kjøpt mobilen på elkjøp engang så det virker litt usansynelig. 5814962[/snapback] Si at du har akkurat flyttet dit, og ikke kan kjøre opp til kautokeino for å levere den på elkjøp Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Helt sikkert det med at firmwaren på min mobil er gammel. Men nå har jeg kjøpt D600en min fra en kar. Han ga med internasjonal garanti. Er det bare å stikke bort på elkjøp og flashe inn ny firmware? 5813320[/snapback] ja, men sender den sikkert til samsung verksted til oppdatering av firmware. Hvet ikke om unlock.no kan gjøre dette jeg? 5814790[/snapback] Det er flott hvis Elkjøp kan gjøre det. Men hva tror du? Hva skal jeg si, har jo ikke kjøpt mobilen på elkjøp engang så det virker litt usansynelig. 5814962[/snapback] Si at du har akkurat flyttet dit, og ikke kan kjøre opp til kautokeino for å levere den på elkjøp....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå