Gå til innhold

PSU problem?

oycob

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at pc'en ikke vil slå seg av... Jeg hører at lyden blir redusert (dette må være IDE enhetene, kan ikke se/merke at noen vifter stopper) og skjermen blir svart osv dah... begge LED'ene lyser (harddiskaktivitet og sånn strøm på). PSU'en fortsetter å gå... Jeg lurer på om det kan være PSU'en min det er noe galt med, det er en veeeldig billig Q-tec 400W dual fan PSU. 324,- på komplett.no. Noen som har forslag til hva jeg skal prøve?

En ting til foresten, når jeg slå på pc'en kommer det en rar lyd... den forsvinner hvis jeg dunker litt til pc'en... (prøvde ikke å slå til pc'en nei, kom borti ved en tilfeldighet og lyden forsvant :smile: Lurer på om alt dette er PSU'en som rett og slett er dårlig, eller har noen en bedre forklaring for meg..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig vanskelig å finne ut hvor en lyd kommer fra, spesielt med en pc ved siden av og en god del vifter inni den jeg skal finne ut av...

seff vet jeg at man må holde inne i 10 sec, og har prøvd det...

takk for svar, men dessverre ikke stor hjelp... noen flere? :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

oycob skrev (2002-09-26 14:17):

veldig vanskelig å finne ut hvor en lyd kommer fra, spesielt med en pc ved siden av og en god del vifter inni den jeg skal finne ut av...

seff vet jeg at man må holde inne i 10 sec, og har prøvd det...

takk for svar, men dessverre ikke stor hjelp... noen flere? :smile:

Lyden du for når du starter pc'en din kan være vibbrasjons støy fra kabinettet. Har du sett i bios om aspi er enablet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...