Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Heisann.. På Gamer.no -sidene, og andre spill -sider, så vises det jo av og til screenshots fra Xbox360 -spill (og andre konsoll'er), men; Hvordan får de til det? Jeg vil også gjerne ta screenshots fra konsollen min, men ser ikke helt hvordan det skal fungere.. ? Takker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du bør ha et video-inn kort i pcen din, for så å koble til konsollen her. F.eks har jeg et tv-kort som jeg har koblet til PS2 på. Dette gjør at jeg kan spille på pc-skjermen, og deretter ta skjermdumper via tv-programmet mitt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 ah.. Okei.. Så det er slik det blir gjort!? Jeg har et TV-kort (ikke som jeg bruker men), men det tar bare vanlig analog COAX (er det ikke det det heter?) -kabel, og SVIDEO.. Man trenger da et kort med digital inngang, da sikkert? Takker!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 SVIDEO inn kan brukes. Jeg har SVIDEO ut på min PS2, og ellers får man overganger fra phono (gul, rød, hvit) til SVIDEO. Disse overgangene fås på Biltema/Clas Ohlson for en rimelig penge. Som alt annet med pc kan dette gjøres på mange måter, men dette er ihvertfall en av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå