Probeus Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Prosjekt "Hytta" Alle kommentarer går HEr Først og fremst må jeg få sagt att dette prosjektet er inspirert av Snekkern's "Snekkerboden". Sponsorer: Askøy Kommune - Erdal Ungdomsskole Om Prosjektet: Prosjektet er ett avlsuttende prosjekt i 10. klasse, der jeg håper på en bedre karakter enn 2-... Oppdraget er å bygge ett kabinett i kryssfiner og montere inn all slags mulige casmods jeg får tak i. (Altså ikke en pc men bare ett kabinett uten hardware) Fargen som skal være på kabinettet skal være svart lakk ( eller noe annet som glinser ) 3D-Bilde: Kan og lastes ned her Deler Jeg trenger: Det vil si: - 1,3 M^2 (kvadratmeter) Kryssfiner - 16 DM^2 (Kvadratdesimeter) Klar Plexiglass Handleliste: - Kryssfiner Fått av Skolen! - Klar Plexi-glass OK -Lian Li Hovedkortbrett ok - Titan vifter (4 stk) ok -Viftestyring og LCD skjerm ok -AV-PÅ Knapp ok -Reset-knapp ok -Strømforsyning ok Handlelisten vil oppdateres kontinuerligt Legg til kommnetarer her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update! 17/01-2006 To ting å si nå: noe slikt som dette vil kontrollpanelet se ut: Og her er en skisse på hvor jeg vil prøve å lage en opbevaringsboks. ( kjøleskap? ) Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update 25/1-2006 Halvparten av platene er kommet Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update! 02/02-2006 En liten oppfinelse jeg skal bruke Er AV/PÅ knappen og reste-knappen jeg tenker på her: Skal fikse dette her senere.. Bilde 1 Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update! 04/02-2006 Pakken Fra microplex har kommet. her er "gavene" jeg fikk Bildene er stoore, så de ligger i spoilerer: Anbefales IKKE å åpne spilerne hvis du bruker modem, eller hater store bilder Når jeg har fått bildene resized forsvinner dene og dne røde teksten Pakken Masse Isopor-biter ja... Innholdet.. Innholdet bilde 2 En av viftene i profil "Be cool. Be aircool! Hovedkortbrettet Gatewatchen på nærbilde Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update! 26/03-2006 Vel... hva kan jeg si... har vært litt opptat med andre prosjekter å prøver på skolen, og holder på å tjene penger til "dagliglivet"... Men nå skal prosjektet snart være ferdig så det er på tide med en oppdatering: Resten av plankene? Nå har det gått en måned siden jeg ba "Florvåg Bruk" om å kjøre platene til meg på skolen,og de har ikke kontaktet meg. på Mandag vil jeg personlig gå å hente de før jeg drar på skolen. whistle.gif Bilder?: Nå som kameraet mitt er reparert skal jeg gi dere så mangen bilder dere vil! Hva mer var det i pakken?? Noe AlA denne: (Diameter 8 Cm) konservativ_woot.gif måtte bare få føyd til dette: Følg med på Selveste posten. ( Førstsiden) Den vil jeg oppdatere samtidig som jeg bumper whistle.gif I am alive.. i am BACK! Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Update! 28/03-2006 Etter ett grundig besøk hos Florvåg Bruk, kom planken min endelig fram I morgen (onsdag) skal jeg sage,hamre,snekre,knuse,knipse og mye mer! Legg til kommentar her! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå