Sarge Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som har en lenke til bildet? Seeing is believing. Lenke til kommentar
kak Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er ikke rart at jeg sleit med å finne bildet, for det var ikke capricorny som tok Solberg-bildet på høy iso, men derimot MrMagoo. Bildet ser dere her! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er ikke rart at jeg sleit med å finne bildet, for det var ikke capricorny som tok Solberg-bildet på høy iso, men derimot MrMagoo. Bildet ser dere her! 5831919[/snapback] Ooops, min feil. Beklager, MrMagoo. Imponerende støynivå, uansett. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja, virkelig bra dette! Vil D70s gi like imponerende bilder ved høy iso? Altså lite støy...? Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 gleder meg i morgen får jeg kameraet mitt. lurer på hva det første bildet blir av. . . . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, virkelig bra dette! Vil D70s gi like imponerende bilder ved høy iso? Altså lite støy...? 5834319[/snapback] Det kan jeg egentlig ikke uttale meg om, men jeg tviler faktisk på det. Dette er nok et av områdene der D50 excellerer skikkelig. Derfor er det kanskje ikke så dumt å beholde det som et ekstrahus, hvis man ved en senere anledning kjøper D70s også. Lenke til kommentar
kak Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, virkelig bra dette! Vil D70s gi like imponerende bilder ved høy iso? Altså lite støy...? 5834319[/snapback] Det kan jeg egentlig ikke uttale meg om, men jeg tviler faktisk på det. Dette er nok et av områdene der D50 excellerer skikkelig. Derfor er det kanskje ikke så dumt å beholde det som et ekstrahus, hvis man ved en senere anledning kjøper D70s også. 5839050[/snapback] Jeg mener å huske å ha sett en test mellom D50 og D70S vedrørende støyegenskaper ved høy ISO, og D70S kunne ikke helt nå opp til D50 på det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå