sandalH Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvordan er denne logoen egentlig? Kan den brukes ? Selfølgelig kan den brukest, men er den liksom fin nok? Bra nok? Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvordan er denne logoen egentlig? Kan den brukes? Selfølgelig kan den brukest, men er den liksom fin nok? Bra nok? 5812795[/snapback] Film rullene burde vert litt mindre transparent! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Hvordan er denne logoen egentlig? Kan den brukes? Selfølgelig kan den brukest, men er den liksom fin nok? Bra nok? 5812795[/snapback] Film rullene burde vert litt mindre transparent! 5813476[/snapback] Forklar mindre transparent... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Forklar mindre transparent... 5813577[/snapback] Mer opak? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Forklar mindre transparent... 5813577[/snapback] Mer opak? 5813714[/snapback] hehe.... slutt...! ;P va den grei? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 litt oppdatert.... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Skyggen gjør fonten vanskelig å lese. Hvis firmanavn skal være i logoen, bør det i alle fall være enkelt å lese. Synes forøvrig ikke det er en fin font, litt for hjemmemekket. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 mhm... litt endra.. Har mange forslag på logar, men tar berre å legg denne ideen i denn tråden.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes skyggen er for langt unna. Hva med en annen font som er litt mer moderne og minimalistisk. Da blir det litt mere stilrent spør du meg. Lenke til kommentar
RammenFoto Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Logoer skal være enkle å ihvertfall tydelige. Denne er for blurry. Du må tenke på at logoen kanskje skal brukes på trykk og da egner seg den ikke noe særlig. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå vet jeg ikke hva dere driver med, men logoen forteller meg umiddelbart at dette er et firma som driver med noe gammeldags/musealt, gammelt film-materiale, film-arkiv og/eller restaurering. Stemmer dette? Hvis det er helt feil, så synes jeg logoen også er helt feil, sånn rent bortsett fra at jeg ikke syntes hverken fontvalg, drop-shadow eller blurring var særlig vellykkede for en logo. Men så har jeg mest sansen for enkle og stramme logoer, som f.eks. NRK og NSB sine. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Her må jeg si meg hjertens enig med bjornkn. Den gir et feil inntrykk, og minner meg dessuten litt om de logoene som fattige firmaer laget da dtp begynnte å bli utbredt på starten av nittitallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå