ancient Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Er det spesielle deler jeg må bruke til min Toshiba Satelite Pro eller kan jeg legge inn hva som helst? Skulle ha byttet ut harddisken og diskettstasjonen. Har ikke så god greie på bærbare PC`er hvis det var noen som lurte. Noen som kan anbefale en webshop der jeg kan bestille deler til den? Lenke til kommentar
erlber Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Vet ikke med minne, det kan vel variere, men harddisk skal være rimelig greit å bytte ut. Mest sannsynlig så har du en slags "skuff" der harddisken er festet, som du kan dra ut. Harddisk kan du få kjøpt hos Komplett data Husk at du må ha en 2,5" harddisk og ikke 3,5" Lenke til kommentar
svindel Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg byttet harddisk i en slik bærbar i forrige uke. Det var utrolig knotete. Måtte demontere skjermen for å få tilgang til skruene som holder tastaturet på plass. Det gikk heldigvis bra (uten alt for mange skruer til overs) :wink: Lykke til! svindel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå