Gå til innhold

Har du noen perfekte musikk-øyeblikk?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Stå en halvmeter fra å se på den vrikkende rompa til Tarja Turunen mens hun sang Over the Hills and Far Away var et ganske så digg øyeblikke ^^

5839069[/snapback]

Du så med andre ord ikke rumpa hennes?

 

Nytt musikkøyeblikk:

Jeg satt og ventet på bussen i Frankrike mens jeg hørte på en cover av Aces High, utført av et eller annet band (jeg tror kanskje det var Children Of Bodom) som tilfeldigvis lå på MP3-spilleren. Jeg liker vanligvis ikke Children Of Bodom, Norther, Kalmah og slik musikk så godt, men akkurat denne låta liker jeg ganske godt av en eller annen grunn. Hver gang jeg hører den, forestiller jeg meg at jeg sitter og venter på bussen i Frankrike. Ja, jeg vet det høres dumt ut. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en gang jeg satt i solskinnet på tur med Balder (bikkja). Jeg satt oppå en topp av en stor haug og satt og såg på verden. Jeg la meg ned og lukka øynene. Så fyrte iPoden igang Sting- English Man In New York...

Den intrumentale jazz-delen flyt inn i ørene mine, og jeg lukka opp øynene og såg

livet, for å si det sånn... Etterpå gikk jeg bortover en bakke og nok en gang kom Sting, men denne gangen med Fields Of Gold... Jeg holdte på å grine... :love:

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...