embark Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hvilket album er den sangen på? 5816288[/snapback] Whoracle. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) In Flames - Jester Script Transfigured på fest i sommer. Knusebra vær, kald øl og gode kompiser. 5816214[/snapback] Sinnsyk låt det. Hadde aldrig hørt på Metal før, hadde den en morgen på bussen i mp3 spillern og tror alldrig jeg har fått et så sinnsykt kick av en sang før. 5816255[/snapback] hvilket album er den sangen på? 5816288[/snapback] Whoracle av In Flames. Edit: La ikke merke til at det var 2 sider Endret 26. mars 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvert år på 17. mai er jeg og familien på fest hos noen vi kjenner sammen med massevis av andre folk, blant dem en del gode musikere. På den festen har det vært tradisjon så lenge folk kan huske at jeg, fattern og noen av de andre musikerne der spiller gjennom side 2 av Beatles' Abbey Road-album. Alltid like stemning når Here Comes the Sun åpner settet. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hatt noen sånne øyeblikk når jeg har vært på vors. hvis noen setter på no godmusikk rett før vi skal ut, og alle er fulle og er helt med, er det dritkult desverre husker jeg aldri hva sangene heter dagen etter Endret 26. mars 2006 av O.J Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hatt noen sånne øyeblikk når jeg har vært på vors. hvis noen setter på no godmusikk rett før vi skal ut, og alle er fulle og er helt med, er det dritkult desverre husker jeg aldri hva sangene heter dagen etter 5817808[/snapback] Ingenting som god musikk på fest, men det er desverre alt for mykje drittmusikk i den bransjen. Men om du finn rette folka kan det bli vellykka. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hatt noen sånne øyeblikk når jeg har vært på vors. hvis noen setter på no godmusikk rett før vi skal ut, og alle er fulle og er helt med, er det dritkult desverre husker jeg aldri hva sangene heter dagen etter 5817808[/snapback] Ingenting som god musikk på fest, men det er desverre alt for mykje drittmusikk i den bransjen. Men om du finn rette folka kan det bli vellykka. 5817822[/snapback] helt enig der, tullinger som ramler inn og skal sette på "sin cd" med drittmusikk er mildt sagt irriterende og kan ødelegge stemninga på en fest. men dersom man er med folk med nogenlunde samme musikksmak eller musikk du liker å høre på kan man få det dritkult. Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Slike musikk - øyeblikk er akkurat som ei bra dame, du kan gå rundt og tenke på det. Liksom leve på det. Et annet slikt musikk . øyeblikk jeg har hatt, var da jeg første gang satt i Live 8 DVD`en i spilleren og "U2" med "beautiful day" kom ut av bose-anlegget. Særlig den rolig gitar spillinga, der snakker vi heftig frysninger på fryggen. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har en "spesiel" sommersang. Som jeg har hatt i hele 2 år nå. Det er en sang fra sesong 1 av The O.C. The 88 - How Good Can It Be? Sommern for 2 år siden. Jeg har fest hjemme, huset for meg selv, bare meg og mine kompiser. Jeg går i kjøleskapet for å hente en øl, jeg går ut, sola steker å alt er kos, så kommer den sangen på. Akkurat da, var alt perfekt. Den sangen er _kos_ Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Robert Miles - Children Den sangen får meg til å tenke på fortiden min og får omtrent livet til å passere i revy Spyte - Get Yourself A New Hobby Jeg koret for første gang live, og i det jeg satte igang tok jeg opp blikket og såg den personen som betyr mest for meg midt i folkemengda Var igrunn skikkelig kos Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 En gang for lenge siden,da jeg skulle analysere bildet "Brudeferden i Hardanger"ble Pink Floyd - Breathe tilfeldigvis satt på. Da jeg hørte gitaren på starten av sangen, ble "trukket" inn i bildet og tenkte hvor mye jeg savnet sommeren. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Robert Miles - ChildrenDen sangen får meg til å tenke på fortiden min og får omtrent livet til å passere i revy 5818270[/snapback] Den er fin når den spilles på lazerworld Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Roskilde 05. En kasse med kald dansk tuborg, maling og Promoe-These walls dont lie på boomboxen... ahhhhh Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg har en "spesiel" sommersang. Som jeg har hatt i hele 2 år nå. Det er en sang fra sesong 1 av The O.C. The 88 - How Good Can It Be? 5818259[/snapback] Så enig. Hver gang jeg setter på den, får jeg skikkelig sommerfølelse. Når jeg satt å spilte på bassen, samtidig som jeg hørte på November Rain - Guns n' Roses fikk jeg plutselig et skikkelig kick, og begynte å spille låta perfekt. Skjønner i ettertid ikke hvordan. Kunne ikke sangen eller noe, men bare spilte den. Det var et digg musikk øyeblikk Må også si meg enig i den personen som nevnte Zoo Station - U2 på valle hovin. Det var digg det. Og når jeg var på Marcus Miller Konsert for snart et år siden, var det et perfekt musikk øyeblikk når han dro i gang med Boomerang. Også var det fett å få hilse og snakke med han etterpå. Sikkert flere slike musikk øyeblikk. Men tror ikke jeg har opplevd det virkelig perfekte enda. Men vil når jeg blir over 18, nok få nok av bra musikk øyeblikk. Da blir det mange konserter og festivaler på meg da Endret 27. mars 2006 av manamind Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Når jeg bæsja og hørte på musikk! hehe LOL Nei, har vell noen. Vanskelig og huske de nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Når jeg bæsja og hørte på musikk! hehe LOL Nei, har vell noen. Vanskelig og huske de nå. 5820998[/snapback] AHHAHA LOLLL Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da jeg var DJ på folkehøyskolen og jeg i et kort øyeblikk følte at jeg guidet hele dansegulvet gjennom en sammenflettet opplevelse av rytmer på et saftig anlegg. Det må være et av mine perfekte musikk-øyeblikk. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) En sommerdag i fjor sommerferie, har hatt betalt ferie, siste sommeren hjemme (muligens) og alt ting hadde bare vært sløyt. Håkan Hellström - Förhoppingar och regnbåger. Vi kunde ha den bästa tiden i våra liv. Men jag tror inte att vi lever så länge till. Tror jeg hørte på den i repeat nesten 20 ganger i strekk. Var høyt oppe. Sykt høyt. Endret 30. mars 2006 av dub Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Det var rundt 1980, vi spilte på et utested i Oslo. Musikken var hardcore punk, ikke noe for en hver smak. Noen år før hadde jeg hatt øye for en dame (eller rettere sagt jente), men det ble aldri noe av, og jeg reiste i militæret og så henne ikke igjen. Men den kvelden, i det vi dro igang en av låtene så jeg henne med en venninne foran scenen. Mens vi spilte ferdig låta tenkte jeg på hva jeg skulle si... Det var et perfekt musikkøyeblikk. Så, idet låta var over, ser jeg henne snu seg til venninen sin og si: "Fy faen så jævlig det låt." Og dermed var det øyeblikket over... Geir Endret 30. mars 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har hatt flere. Det beste var antageligvis når jeg skulle sykle til trening en varm sommerkveld. Hadde Doors - The End på mp3-spilleren. Jeg hadde aldri hørt låten før og jeg ble helt lamslått. Spillte den igjen og igjen. Og det endte med at jeg kom en time for sent til treningen fordi jeg syklet så sakte. Hadde også bra øyeblikk da jeg sto smålig beruset på en bar i Hellas, og så plutselig hørte jeg Turboneger på anlegget som vennene mine hadde bedt bartenderen spille noen timer tidligere. Jeg hører vennene mine skrike og hele baren tar helt av etter musikk de sikkert aldri har hørt før. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Stå en halvmeter fra å se på den vrikkende rompa til Tarja Turunen mens hun sang Over the Hills and Far Away var et ganske så digg øyeblikke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå