g@bb@ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det jeg mener med perfekte musikk øyeblikk er når alt rundt deg stemmer med sange. Du står på rett sted, har opplevd det rette, og står enten med en cola, pepsi, snus, røyk, eller bolle i kjeften og tenker: Dette passte perfekt inn! Den ene jeg kommer på nå er: Sto å venta på bussen i dag. Mens Children Of Bodom raste gjennom ørene mine. Jeg merket at jeg trakk på smilebåndet, siden det er så sinnsykt god musikk. Jeg tok et trek av sigg'en og merket at gitar soloen i Needled 24/7 passet perfekt! Jeg sto blandt mange mennesker, men følte meg i en herlig ensomhet Slike øyeblikk oppleves bare en gang! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Off-piste-skikjøring på slalomski ned fra et alpefjell 3200 m.o.h. samtidig som den smukke lyden av Moonsorrow (Kivenkantaja, hvis noen lurte) fløt i mine ører. Og skitur i fullmåneopplyst skispor i Gudbrandsdalen ved midnattstider samtidig som jeg hørte på Ásmegin. Virkelig stemningsfullt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 my chemical romance - helena, gikk hjem en mørk fredags kveld. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 På konsert med Dream Theater i Oslo spektrum. Hollow Years dundrende ut av høyttalerne, og armene rundt kjæresten foran meg. Verden blir vel ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Da U2 dro igang Zoo Station på Valle ifjor sommer. Perfekt! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 første gang jeg hørte på Deltron 3030-albumet en latterlig kjedelig lørdag september/oktober i fjor Jeg datt av stolen Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) For et par uker siden, på jobb hadde jeg 1,5mill i tusenlapper forann meg og lagde en fin bunke av dem. Samtidig hørte jeg på Money av Pink Floyd og linjen Grab that cash with both hands and make a stash kom akkurat i det jeg lagde bunken. Litt morsomt synes jeg.. Endret 26. mars 2006 av Peterman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Då eg var på fjelltur og iPoden min tilfeldigvis kjørte i gang ein låt frå Ringenes Herre når dei vandra gjennom Rohan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Når jeg gikk ned trappa til Rockin (metalpub i oslo) og den mektige keyboardintroen til førstelåten på Covenants Nexus Polaris drønnet inn i stereoen. Og akkurat når jeg satten foten i gulvet begynte låta ordentlig. Følte meg som den kongen, nesten så jeg slo ut med armene og ropte "ALL HAIL ME!" . Men det ville nok sett litt rart ut Endret 26. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når jeg var i Roskilde i '03, det var strålende vær og jeg var ganske utslitt. Plutselig ble Monty Python - Allways Look On The Bright Side Of Life satt på i P.A anlegget, det var kos det Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Fest på en kompiss' terrasse i fjor sommer. Med Tuborgen i den ene handa, 10 andre Tuborger i kroppen, pen jente på fanget og Booker T. & MG's med Groovin' på anlegget. Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Den ene jeg kommer på nå er: Sto å venta på bussen i dag. Mens Children Of Bodom raste gjennom ørene mine. Jeg merket at jeg trakk på smilebåndet, siden det er så sinnsykt god musikk. Jeg tok et trek av sigg'en og merket at gitar soloen i Needled 24/7 passet perfekt! Jeg sto blandt mange mennesker, men følte meg i en herlig ensomhet Slike øyeblikk oppleves bare en gang! 5812768[/snapback] Den ensomheten er ubeskrivelig, vet nøyaktig hva du snakker om. Jeg lever for slike "musikk-øyeblikk" Kommer på et slikt øyeblikk, stod helt for meg selv med Coldplay - Fix you på ørene. Dette var en tidlig morgen, og jeg hadde vind i ansiktet og solen var på vei opp. Jeg fikk akkurat så mye vind i ansiktet og øynene, at øynene ble våte. Jeg så ned og så opp igjen. Akkurat da kom: Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you Så kicka den helt utrolig beskrivelige gitar spillingen inn Jeg stod og viste ikke om jeg var glad, lei meg eller trist. Men jeg følte meg alene. Men jeg følte at problemene ville gå over. Tears stream down on your face When you lose something you cannot replace Tears stream down on your face And I... Tears stream down on your face I promise you, I will learn from my mistakes Når And I will try to fix you kom helt på slutten av låta, smilte jeg mot lyset og vinden. Endret 26. mars 2006 av chris Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Den ene jeg kommer på nå er: Sto å venta på bussen i dag. Mens Children Of Bodom raste gjennom ørene mine. Jeg merket at jeg trakk på smilebåndet, siden det er så sinnsykt god musikk. Jeg tok et trek av sigg'en og merket at gitar soloen i Needled 24/7 passet perfekt! Jeg sto blandt mange mennesker, men følte meg i en herlig ensomhet Slike øyeblikk oppleves bare en gang! 5812768[/snapback] Den ensomheten er ubeskrivelig, vet nøyaktig hva du snakker om. Jeg lever for slike "musikk-øyeblikk" Kommer på et slikt øyeblikk, stod helt for meg selv med Coldplay - Fix you på ørene. Dette var en tidlig morgen, og jeg hadde vind i ansiktet og solen var på vei opp. Jeg fikk akkurat så mye vind i ansiktet og øynene, at øynene ble våte. Jeg så ned og så opp igjen. Akkurat da kom: Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you Så kicka den helt utrolig beskrivelige gitar spillingen inn Jeg stod og viste ikke om jeg var glad, lei meg eller trist. Men jeg følte meg alene. Men jeg følte at problemene ville gå over. Tears stream down on your face When you lose something you cannot replace Tears stream down on your face And I... Tears stream down on your face I promise you, I will learn from my mistakes Når And I will try to fix you kom helt på slutten av låta, smilte jeg mot lyset og vinden. 5814767[/snapback] Også ble jeg forelsket samme helgen. Tror jeg snart begynner å tro på høyeremakter eller soul mates. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) For et kvarter sidan. "Kugutsuuta ura mite chiru" av Kenji Kawai på godt stereoanlegg i fin posisjon i stresslessen. Herregud, eg trenger oksygen. Det er for det øyeblikket eg vart født -og har levd for. I can die noew, plz. Endret 26. mars 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vandring hjem fra stranda i en mørk bakgate i på sørkysten av Frankrike midt på natta mens jeg hørte på The Kovenant. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 In Flames - Jester Script Transfigured på fest i sommer. Knusebra vær, kald øl og gode kompiser. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Fest på en kompiss' terrasse i fjor sommer. Med Tuborgen i den ene handa, 10 andre Tuborger i kroppen, pen jente på fanget og Booker T. & MG's med Groovin' på anlegget. 5814752[/snapback] hørtes utrolig chill ut Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 In Flames - Jester Script Transfigured på fest i sommer. Knusebra vær, kald øl og gode kompiser. 5816214[/snapback] Sinnsyk låt det. Hadde aldrig hørt på Metal før, hadde den en morgen på bussen i mp3 spillern og tror alldrig jeg har fått et så sinnsykt kick av en sang før. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 In Flames - Jester Script Transfigured på fest i sommer. Knusebra vær, kald øl og gode kompiser. 5816214[/snapback] Sinnsyk låt det. Hadde aldrig hørt på Metal før, hadde den en morgen på bussen i mp3 spillern og tror alldrig jeg har fått et så sinnsykt kick av en sang før. 5816255[/snapback] hvilket album er den sangen på? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Enslaved-konserten på fredag var kos. Hadde også et stort musikalsk øyeblikk da samtlige på Quarten i fjor hoppet av ekstase da Audioslave spilte Killing In the Name Endret 26. mars 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå