FredrikG Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har en Nokia 3230 og en laptop med innebygget bluetooth. Målet er og koble telefonen til PC Suite, noe som ikke skal være så veldig vanskelig (har gjort det før på en stasjonær PC med dongle). Problemet er at det av en eller annen grunn funker dårlig... PC S. finner telefonen, og raporterer om at alt er fint, men ingen av programmene funker (Sync avslutter f.eks med en melding om at det avbrøt grunnet en feil (ikke mer spesifikt)). De fleste programmene bare står og kobler til uten at noe skjer, selv om telefonen som sagt står oppført som tilkoblet. Jeg godtar selvfølgelig anmodningene om tilkobling på telefonen. Har prøvd med BlueSolei (siste versjon, fulgte med PCen), og har slettet det for å la WinXP SP2 styre bluetooth, men resultatet blir det samme. Sinnsykt irriterende, siden jeg kan sende til telefonen med f.eks BlueSolei! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hadde satt utrolig pris fra svar fra andre 3230-eiere angående PC S. tilkobling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå