synsing Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja likte det siste forslaget der Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror han tror at du tror (Haha, måtte bare <-) Neida, han tror nok at du tenker på Wikipedia, men her er det er tulleleksikon som heter Uncyclopedia, som skal gis navn, altså ikke originalen, som er et vanlig leksikon. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror han tror at du tror (Haha, måtte bare <-) Neida, han tror nok at du tenker på Wikipedia, men her er det er tulleleksikon som heter Uncyclopedia, som skal gis navn, altså ikke originalen, som er et vanlig leksikon. 5825307[/snapback] Det vet han nok. Mikka skrev !=, noe som betyr "ikke lik". Altså "encyclopedi er ikke det samme som et leksikon". Ikkepedia er forøvrig navnet på tjenesten, søknaden fra Tor Henning ble nylig godkjent. Klikketiklikk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Riktig tolket, @kd. Endret 28. mars 2006 av Mikka Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 som @kd var det lett å få plass på Wikia, men kan ikke si at det var særlig fristende å ha det liggende der når det er 10 sekunders responstid, mulig jeg da heller finner frem hostingkontoen jeg har liggende et annet sted som det brukes heller lite av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå