Davenci Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei... Jeg har 3 problemer på min data som jeg gjerne vil kvitte meg med. Det er noen bagateller ja, men fortsatt veldig irriterendes. Følgende problemer er: 1) ca 1 av 6 ganger da jeg skrur på Pcen min fungerer ikke musa. Den er helt dau og jeg må restarte pcen for at den skal fungere igjen. Det er ca halveis i bootinga at musa plutselig skrur seg av. Den er av type razer diamondback. dette problemet har jeg hatt siden jeg kjøpte datan fra netshop i november i fjor. 2) I de siste ukene har jeg hatt 3 tilfeller av at windows står å booter alt for lenge når jeg skrur på pcen. Det er når bilde av windows logoen kommer opp at den henger seg opp og står og jobber i rundt 5 minutter før jeg kommer inn på innloggingsmenyen. 3) Når jeg spiller av musikk eller filmklipp på pcen, uavhengig om jeg er på internett eller ikke, pleier lyden å hakke. Dette er inn i hampens irriterendes og stykker opp sanger totalt. Er akkurat som om lyden liksom henger seg opp, eller går veldig sakte i kanskje 1 sekund før den fortsetter normalt igjen. Noen dager har jeg ikke problemer med dette i det hele tatt, imens andre dager hakker lyden i sanger og filmklipp ca hvert 5 sekund. Hvis det skulle ha noe og si er dette min Pcs spesifikasjoner: HK:.......................Gigabyte GA-K8N-SLI nforce4 CPU:................ AMD Athlon64 3500+ socket 939 RAM:..................... 1gb DDR-DIMM PC3200 OCZ GRAFIKKORT: Geforce 7800GT 256mb PCIe retail HARDDISK:.... 250gb S-ATA 7200RPM 8mb cache STRØMFORSYNING: .......Silver power ATX-400W MUS: .....Razer diamondback HØYTALERE: Logitech Z-3 2.1 Håper virkelig noen kan hjelpe meg med disse problemene. Jeg hadde ihvertfall vært veldig takknemlig. Mvh: Davenci Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Har du prøvd med nye drivere til hovedkort og lydkort? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 1. bruker du usb vis ikke prøv det, eller så kan du prøve en annen usb port og har du innstalert drivere for den 2. akkurat dette vet jeg ikke å kan være, men sjekk om alle kablene er koblet ordentlig til 3. det kan være noe med hardisken, på min så hakker også lyden i perioder når jeg hører på musikk og tror det har noe med at det er noe galt med hardisken, eller at den er veldig varm. kan også være ramproblem eller andre varme ting ellers kan det være løse kabler som gjør at det hakker Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 hadde problemer med hakkende lyd før. den brukte å bli borte når jeg restartet pc. men nå er alt normalt. eneste at jeg unnlot å installere creative sine drivere for lydkortet, lot bare w2k finne drivere selv Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jepp jeg har oppdatert driverne til hovedkortet (har integrert lydkort). Jeg bruker USBport til musa men kan sjekke om problemene vedvarer om jeg bruker en annen port. Skal også sjekke om det er noen løse kabler. Takker for alle svar , bare kom med mer om dere tror det kan være andre grunner til problemene jeg listet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå