Hidden Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har aldri vært tilhenger av fairy games av det slaget, betaer Neocron for tiden og digger det, skal også beta Earth and Beyond og EVE om de vil ha meg. Nå betaer jeg Asheron´s Call 2, og det ser virkelig bra ut. Grafikken er nydelig, gress (om enn litt merkelig plassert mange steder), det begynner med opplæring i å drepe monstre som er små søte beverlignende skapninger likner veldig på dem fra Star Wars btw. Gode emotes (prøvde /laugh og charen min lo høyt på 3 forskjellige måter), og GUD som jeg elsker bug report systemet!! Når jeg rapporterer bugs i Neocron må jeg som regel sende en e-mail til bugreport folka med Callstack.log og beskrivelse, hele greia. Men her? Spillet kræsjet og en automatisk bugreport skjerm kom opp og spurte om jeg ønsket å rapportere nå, det var alt.. Eneste jeg kunne si var.. "Åhhhh!!". Det er en himla stor forbedring i forhold til å rapportere bugs til et veldig lite Tysk selskap som lager et så stort spill som Neocron. Asheron´s Call 2 ser lovende ut anyways. Scuse me, må logge på igjen Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Gleder meg villt. Spilte AC1. Ikke spesielt imponert (nedtur etter EQ). Men AC2 ser flott ut, og det høres spennende ut også. Ta gjerne noen shots og send til Gamer! Da blir de lagt ut vet du. Send: [email protected] _________________ Erling Ellingsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-25 19:50 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Ok, har sendt en mail :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 19:25, skrev Hidden:Har aldri vært tilhenger av fairy games av det slaget, betaer Neocron for tiden og digger det, skal også beta Earth and Beyond og EVE om de vil ha meg.Nå betaer jeg Asheron´s Call 2, og det ser virkelig bra ut. Grafikken er nydelig, gress (om enn litt merkelig plassert mange steder), det begynner med opplæring i å drepe monstre som er små søte beverlignende skapninger likner veldig på dem fra Star Wars btw. Gode emotes (prøvde /laugh og charen min lo høyt på 3 forskjellige måter), og GUD som jeg elsker bug report systemet!!Når jeg rapporterer bugs i Neocron må jeg som regel sende en e-mail til bugreport folka med Callstack.log og beskrivelse, hele greia. Men her? Spillet kræsjet og en automatisk bugreport skjerm kom opp og spurte om jeg ønsket å rapportere nå, det var alt.. Eneste jeg kunne si var.. "Åhhhh!!". Det er en himla stor forbedring i forhold til å rapportere bugs til et veldig lite Tysk selskap som lager et så stort spill som Neocron.Asheron´s Call 2 ser lovende ut anyways. Scuse me, må logge på igjen Earth and Beyond har allerede shippa! ... beta testinga er ferdig for en god stund siden. Som du ser i info screenen i startup. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 19:35, skrev Erling E.:Gleder meg villt. Spilte AC1. Ikke spesielt imponert (nedtur etter EQ). Men AC2 ser flott ut, og det høres spennende ut også.Ta gjerne noen shots og send til Gamer! Da blir de lagt ut vet du. Send:[email protected] Hver gang jeg har tatt meg tiden og sendt inn et bilde, har jeg verken hørt noe ifra dere, og aldri sett bildet på gamer.no Jeg er litt skuffet for å ikke engang høre noe ifra dere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå