Gå til innhold

Media center på 32" 100hz tv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 32" - 100 hz - widescreentv, og har litt lyst til å skaffe meg mediacenter på den. Jeg har i grunn alt jeg trenger av hardware til å bygge meg en mediacenter pc (i budsjettklassen). Men så lurer jeg på om det er vits, i og med at jeg har tenkt å koble den til tven med en s-videokabel. Vet at det ikke blir all verden av bildekvalitet i og med at det ikke er plasme/lcd tv, og i og med at jeg bruker s-videotilkobling, men lurer på om noen vet om det blir så dårlig at det ikke er vits i å kjøpe mediacenter programvaren

håper på gode svar :)

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en 32" - 100 hz - widescreentv, og har litt lyst til å skaffe meg mediacenter på den. Jeg har i grunn alt jeg trenger av hardware til å bygge meg en mediacenter pc (i budsjettklassen). Men så lurer jeg på om det er vits, i og med at jeg har tenkt å koble den til tven med en s-videokabel. Vet at det ikke blir all verden av bildekvalitet i og med at det ikke er plasme/lcd tv, og i og med at jeg bruker s-videotilkobling, men lurer på om noen vet om det blir så dårlig at det ikke er vits i å kjøpe mediacenter programvaren

på forhånd takk

5812357[/snapback]

Jeg bruker det samme. Dvs jeg bruker XBox 360 som extender med en 32" widescreen og composite utgang fra XBox'en. Jeg synes det fungerer fint.

Kommer jo an på hva du skal bruke det til. TV bilder ,foto og selve MCE grensesnittet synes jeg fungerer bra. Om du har tenkt å surfe, spille spill o.l. så er det nok ikke det helt store. Har tidligere forsøkt meg på å koble en PC til TV for surfing, det fungerer heller dårlig pga at de fleste sider ikke er særlig egnet for såpass dårlig oppløsning. PC spill på en vanlig TV er ikke noe særlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Hei

på forhånd takk

5812357[/snapback]

Bruker selv s-video til 50Hz 28" widescreen, og bildet er overaskende bra, så lenge jeg holder meg i media center! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...