Gå til innhold

TES: Bedre våpen(bue og piler/sverd)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har flere tips til bue? (er level 10).

 

Rappa en Dwarven Bow i en av kistene i Dark Brotherhood, men den er ikke mye enn de man får overalt...

5838575[/snapback]

 

 

gjør questet "cought in the hunt" fra burma.

 

*mini spoil*

 

der tokk jeg en ebony bow, pluss full elven armor (og ebony, men den kan jeg ikke bruke)

 

men jeg var i lvl 18 da:)

Endret av disco 808
Lenke til kommentar

fikk meg 3 forskjellige buer (Fire bow, Ice bow, husker ikke hva den siste het:(

og dwarven sword :love:

 

i en hule med noen banditter... husker ikke hvor det var, er en stund siden, var i lvl 4 eller 5 når jeg fikk det..

 

koser meg enda med legion armor, og dwarven shield (11 armor)

 

er morro at det ikke er så sykt vanskelig å drepe de legion soldatene :D

Lenke til kommentar
Hvordan forgifter jeg piler? Har lest att det skal gå ann, men har ikke fått det til.

5838849[/snapback]

Det er faktisk veldig enkelt. Du må ha to ting, en poison-potion og et våpen, bue, dagger, sverd etc. Når du klikker på poisonflaska må du svare ja/nei på om du vil forgifte våpenet. Da kommer det opp en grønn dråpe på våpenikonet ditt.

 

På bua er det egentlig pila som blir forgiftet og det gjelder kun den første du skyter. Andre våpen er det vel første treff som gjelder. Forgift gjerne flere våpen og har de på hurtigtaster. Jeg har to buer, to daggers og et sverd på fem taster for rask veksling.

 

*edit*

hehe, her var det mange som svarte samtidig..

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
At er bare lvl 4(snart 5) men merker at våpnene mine begynner å bli litt utdatert.

Værtfall pilene og bua mi, hvis jeg ikke får in et "sneak attack" med bua tar det år og dag før fienden min dør, har vært i noen par butikker, blant annet i Imperial city min finner ikke noe bedre.

 

Så det jeg lurer på er om jeg trenger å bli høyere lvl først, eller vet noen om et sted hvor jeg kan få tak i gode våpen på min lvl?

5812314[/snapback]

last ned Construction set fra http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_utilities.htm

:p så kan du legge gode sverd/buer ol. og vis de ikke er gode nok som de er kan du "lage" dine egne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...