Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 At er bare lvl 4(snart 5) men merker at våpnene mine begynner å bli litt utdatert. Værtfall pilene og bua mi, hvis jeg ikke får in et "sneak attack" med bua tar det år og dag før fienden min dør, har vært i noen par butikker, blant annet i Imperial city min finner ikke noe bedre. Så det jeg lurer på er om jeg trenger å bli høyere lvl først, eller vet noen om et sted hvor jeg kan få tak i gode våpen på min lvl? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 At er bare lvl 4(snart 5) men merker at våpnene mine begynner å bli litt utdatert.Værtfall pilene og bua mi, hvis jeg ikke får in et "sneak attack" med bua tar det år og dag før fienden min dør, har vært i noen par butikker, blant annet i Imperial city min finner ikke noe bedre. Så det jeg lurer på er om jeg trenger å bli høyere lvl først, eller vet noen om et sted hvor jeg kan få tak i gode våpen på min lvl? 5812314[/snapback] Det selges ikke noe bedre andre steder (Noen enchantede våpen da). Du må finne bedre våpen, enchante selv eller gå opp i level. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 At er bare lvl 4(snart 5) men merker at våpnene mine begynner å bli litt utdatert.Værtfall pilene og bua mi, hvis jeg ikke får in et "sneak attack" med bua tar det år og dag før fienden min dør, har vært i noen par butikker, blant annet i Imperial city min finner ikke noe bedre. Så det jeg lurer på er om jeg trenger å bli høyere lvl først, eller vet noen om et sted hvor jeg kan få tak i gode våpen på min lvl? 5812314[/snapback] Det selges ikke noe bedre andre steder (Noen enchantede våpen da). Du må finne bedre våpen, enchante selv eller gå opp i level. 5812344[/snapback] Kan vel stjele også? Sett noen fine våpen ligge rundt om kring, f.eks i fighter guildene, men vet ikke om de kan tas da. Uansett takk for et kjapt svar, da vet jeg det =) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dra til Skingrad, og gå inn i Guard House der... Masse utstyr som ligger og slenger, blant annet Silver Longsword og Fine Steel Bow ^^ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Dra til Skingrad, og gå inn i Guard House der... Masse utstyr som ligger og slenger, blant annet Silver Longsword og Fine Steel Bow ^^ 5812393[/snapback] Høres flott ut, det må sjekkes ut Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har en fin Black-bow. skal se om jeg finner stedet der jeg tok den fra eieren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 i bruma selger en kar en Fine steel bow den er bare hakket bedre en steelbow men kanskje den hjelper. hva er egentlig fordelen med steel arows, de gjør jo like mye skade som iron? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har ikke testa Oblivion enda, men kan man bruke samme "hoppe og stjele"-buggen? Må desverre innrømme at jeg brukte den flittig i Morrowind Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bruker steelbow og iron/steel arrows. Har ikke funnet noe bedre ennå.. Jeg kom opp i level 50 i marksman i går, endelig kan jeg zoome med bua Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 kan man lage våpen og slikt selv på oblivion?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ok. men hvordan kan eg se vilke quest og slikt eg holder på med? er inni den kjerken, men vet ikkje ka eg skall gjøre :S Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ok. men hvordan kan eg se vilke quest og slikt eg holder på med? er inni den kjerken, men vet ikkje ka eg skall gjøre :S 5813855[/snapback] Gå inn på maps menyen så finner du alle aktive, current og completed quests der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 og hvordan komer eg inpå maps menyen? er det der man ser skilla og sont? i såfall er det ikkje noe quest greier der! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Gas: du trykker på TAB, også trykker du på den linja helt nede på skjermen for å velge forskjellige menyer. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) For å få et utroli bra sverd (Umbra, 0 vekt, 15 dmg, soul trap), samt et fullt Ebony Armor sett, så er det en dungeon sør-vest for Imperial City... Mer sier jeg ikke ^^ Var lvl 8 når jeg fikk tak i an Endret 29. mars 2006 av Northern Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kunne trengt en ny bue jeg også. Bruker for tiden en Silver Bow, som jeg tror er det vaktene bruker, når jeg gjorde innbrudd en plass. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvordan enchanter man våpen? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvordan enchanter man våpen? 5832796[/snapback] Arcane university (Må bli med i mages guild) eller sigil stone. Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Noen som har flere tips til bue? (er level 10). Rappa en Dwarven Bow i en av kistene i Dark Brotherhood, men den er ikke mye enn de man får overalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå