BigMomma Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Meg og en kamerat skulle spille Graw multiplayer. Men dette ble ikke særlig vellykket. Fikk bare first person, og det føltes da som om personene fløy igjennom lufta. Går det ikke ann å ha skulder kamera dersom flere spiller på en tv? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Mener å ha sett dette spørsmålet før å svaret var nei.. Tror jeg da.. EDIT: Jeg får det hvertfall ikke til selv. Endret 25. mars 2006 av Fnix Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 viss du går inn på camera options så kan du velge der ..tror jeg Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 viss du går inn på camera options så kan du velge der ..tror jeg 5812909[/snapback] Jeg får det ikke til. FÅr du det til. Er jo steinkjedelig å spille to player slik hvis det ikke går ann å endre kameravinkelen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 nei ikke nå som xboxen min er i tyskland. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det går ikke ann å se over skuldra når dere spiller to stk på samme Xbox dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå