Novec Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 DWPG.com har også tatt en titt på vår yndling fra Microplex, MIST Silent Twin. Sverre har heller ikke noe å utsette på dette prakteksemplaret av en kjøler: Very little is really left to desire with this cooler when you look at what it was designed for. It's virtually noiseless, its cooling capacity is good, and the price is not bad either when you look at competing products like the NoiseControl Silverado or Silent Viking. The looks and feel is outstanding, the clamping mechanism is top notch making it easy to mount or remove. Les hele artikkelen _________________ Lars Bjerke [email protected] Tester, skribent og moderator Overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-09-25 19:31 ] Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 dinside.no har også gjort en liten "test" av den idag http://www.dinside.no/page/artf/32480.shtml?f=n Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Vil ikke akkurat kalle det test. De bare nevne om igjen det andre sider har sagt før og testet ikke kjøleren i bruk Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Og derfor " " rundt ordet test :=) ellers ingen kommentar Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ja, selvfølgelig Tror jeg var litt trøtt før i dag. Fikk ikke med meg at det sto "test" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Noen som har linken til montering av silent twin på overklokking.no ??? Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 her er testen, hvis det er den du er på jakt ettet: http://www.overklokking.no/cooling/cpuvift...mist/index.html Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Vell jeg har lest andre MIST silent twin tester og den kommer bra ut uansett. Var noen som testet med noen kraftigere vifter og da fikk Mist Silent Twin ribba en virkelig god CW Så den er et veldig godt kjøpe etter hva jeg har lest rundt på diverse sider. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Noen som vet om denne kjøleren kommer til Socket 478? Den er vel bare tilgjengelig for Socket A nå antar jeg? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har et spørsmål anngående Silent Twin, Hvor stor CPU kan man bruke den til. Er det mulig å bruke på fks, AMD XP 2600+ ??? Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Passer det til MSI k7T pro2-ru? Orker ikke måle ;D Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 09:33, skrev Flavabone:Noen som vet om denne kjøleren kommer til Socket 478?Den er vel bare tilgjengelig for Socket A nå antar jeg? Desverre, passer bare til FCPGA Man kunne jo lese i en EN av testene da, der står det "Compatible with both AMD and Intel platforms" Wtf?? _________________ - Ikke undervurder min manglende kompetanse, og få noreg ut av Norge! [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-10-07 19:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå