Telcontar Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Skal kjøpe Canon 30d snart og lurer på egentlig hvor raskt CF kort jeg trenger til et slikt kamera. Noen sier de klarer seg med Kingston Elite Pro, mens andre sverger til Sandisk Extreme III. Er det noen som vet hva som er anbefalt? Skal ha minimum 2GB, kanskje 4GB hvis prisen er ok i forhold til ytelse. Telcontar Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gå for Sandisk Ultra II eller Extreme III. Disse er begge veldig bra, og det er sjelden problemer med disse kortene. Om du går for Extreme III følger det også med gjenopprettingsprogramvare for slettede bilder. Prisforskjellen på Ultra II og Extreme III er ca. 100 kr eller deromkring. Nettbutikken til Elkjøp kjører ganske bra priser på disse kortene nå hvis jeg ikke husker feil. (Ikke gå i butikken, der koster de dobbelt så mye) Lenke til kommentar
sveinubo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei, Jeg har selv et Sandisk Extreme III 1GB som jeg har benyttet et halvt års tid. Det gjør jobben. Men jeg har merket meg at Komplett har et TwinMOS kort på 2 GB og 140 x hastighet. Dette er raskere enn Extreme III = 133x. Hva gjelder kvalitet vet jeg ikke men Twinmos 2GB får du for 549,- hos Komplett mens Sandisk III koster 899,- hos Elkjøp. mvh Sveinung Lenke til kommentar
kak Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den TwinMOS-brikken du her nevner får du for 508,- kr hos pcutstyr.no. Lenke til kommentar
kak Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 pcutstyr.no har igjen satt ned prisene på minnekort: 1GB TwinMOS 140x Ultra-X Compact Flash 254,- kroner link 2GB TwinMOS 140x Ultra-X Compact Flash 476,- kroner link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå