Alexandra Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Lurer på noe... Jeg er på E-bay og tenker å kjøpe en samsung D600 der. Men så kom jeg jo på dette med språk på tlf. Er det noen som vet om den har innebygd norsk tekst på tlf selvom den er fra usa? Han som selger den er fra New York. Er det noen som også vet om dem har anderledes ladere der. Altså andre stikkontakter enn her i Norge..? Noen som anbefaler å kjøpe tlf fra usa istedet for norge? Det blir litt billigere da man kan få denne tlf ned til 2300 kr inklusive frakt. Men det hjelper da lite om ikke laderen funker, språket eller garantien. Alexandra Endret 25. mars 2006 av Alexandra Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vil fraråde deg å gjøre dette, du veit ikke om det er noen defekt telefon eller noe. Det kan bli værre med klaging og sende i retur. Du må betale moms på telefon også ? det blir jo 500,- Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Tviler sterkt på at den har norsk meny siden den ikke er laget for det europeiske markedet. Stikkontaktene er heller ikke like men det er ikke problem å få tak i en adapter til en billig penge. (på Biltema eller noe...) Men jeg er enig med Neppe, det kan jo umulig bli så billig som du tror og jeg synes heller ikke dette var billig for den telefonen på ebay. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 meny er ikke så viktig, du burde heller se på om du kan få norsk ordbok. Hadde en siemens som jeg kjøpte fra utlandet, heldigvis hadde de norske ordbøker på siemens sine sider. Lenke til kommentar
Alexandra Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for kloke svar. Jeg betalte heller 500 mer og fikk kjøpt den her i Norge. Da fikk jeg sett at tlf var hel og pen også. Jeg har lagt merke til en eneste negative ting ang denne tlf, den er litt treig med å ta bildene. Fra man trykker på knappen til bildet blir tatt tar litt mer tid enn det gjør med sony Ericsson K750i. Ellers er tlf helt genial. Digger den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå