Gå til innhold

Kan noen sette opp en PC til meg?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan sette opp en fet pc til meg, prisen kommer ut på et. Jeg vil ha med alt utstyr, mus, tastatur, lyd, scanner, skriver, headset, absolutt alt utstyr som må til på en allbrukspc.

Best mulig ytelse og et fett utseende.

Helst et mørkt kabinett med plexiglass i siden og neonlys.

Minst mulig bråk fra vifter og harddisk.

Den vil bli brukt til en god del spilling, men også til en del krevende arbeid med programmer som tar en del ressurser.

Prisen kan være fra 5- 20 k.

Endret av Martin_L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint om du sier litt om hva du kommer til å bruke PCen til. Det gjør valget/prioritering av komponenter langt enklere. "Allbrukspc" er en litt løs definisjon. Siden du også sier at du er opptatt av utseendet på maskinen din, kunne du gjerne ha gitt et eksempel på hva du synes ser fett ut. Jeg for eksempel liker enkle og stilrene kabinett, mens nabogutten på 16 vil ha mest mulig plastik, neonlys og vifter.

Edit: Hva mener du med "prisen kommer ut på et"? Har du en circapris du har lyst til å bruke på dette, er det også veldig hjelpsomt.

Edit2: jeg vil også anbefale deg å skifte emnetittelen din til noe litt mer beskrivende, ellers kommer det øyeblikk en illsint moderator inn her og truer med å stenge tråden din. ;D

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Redigerer dobbelposten min med et forslag. Dette er en PC som jeg vil tro skal klare det meste, uten for mye fokus på et spesiellt bruksområde og vil koste rundt 10.000. Valgte ingen scanner/skriver da jeg ikke vet hva du skal bruke den til, men vil tro at en multifunksjonsskriver med både skanner og skriver vil kunne være noe å vurdere.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=17006

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert forslaget noe med henblikk til ny info du kom med. Har til nå ikke tatt hensyn til eventuelle ønsker om overklokking. Dette er fortsatt en rimelig maskin, så om du vil spytte i mer penger er det rom til forbedring her og der. Ca pris nå uten skriver/scanner er nå 12.500. Med dette oppsettet vil det være to 8mm og en 120mm vifter i kabinettet, men en av de er rimelig støysvak (vet ikke spesifikasjon på de to som følger med), samt at kabinettet kommer med innebygget viftestyring for 5 vifter. (fortsatt samme link til handlekurven)

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...