Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Telenor med sin svarte kappe

Anbefalte innlegg

Skiftet fra Bluecom til Telenor for noen uker siden, av grunner jeg ikke kan forstå.

Siden jeg fikk Telenor fikk jeg ikke joine games på battle.net - problemet er vel at jeg ikke kan koble meg opp mot andre maskiner. Får feilmelding om latency. Dette skyldes vanligvis brannmur eller router, men såvidt jeg vet har jeg ingen av delene.

Kjører XP.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Latency er forsinkelse, eller "ping" hvis det sier deg noe. Kjører du andre programmer, eks. p2p?

5811737[/snapback]

Nei, det gjør jeg ikke. Latency-feilmeldingen kommer typisk opp til alle med router eller brannmur da du må åpne port 6112-6119 for å spille en kamp Starcraft.

Lenke til kommentar
hm.. okei. Forstår bare ikke hva latency har med porter i router/firewall å gjøre.

5811765[/snapback]

Det virker som jeg har en router/brannmur, for jeg fikk feilmelding om det på Limewire.

Telenor har ikke en brannmur født i seg? Om du skjønner?

Lenke til kommentar

Spurte egentlig ikke om det gikk fint da.. Mange server vil bare la deg joine om du har under en viss ping, så dette må du nok sjekke ev. informere oss litt nærmere... Jeg/vi vet ikke på hvilket nivå du ligger på innenfor datakunnskap..

Vil bare hjelpe, ikke noe annet..

Som su ser i siggen, jeg er ikke helt fornøyd nei... :roll:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det gikk fint med bare 2 spillere, iallfall. Når det er tre brukere (med meg) eller flere inne på et game så lagger det noe fryktelig, jeg vet ikke om jeg noensinne har fått starte en gang.

Besnærende. Noen som vet hvorfor?

Edit: Oi, var netlimiter sin feil. Glem at jeg sa noe

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...