Schnickaschnicka Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Har byttet ut alt i min gamle data unntatt skjermkort og dvdrom. Før jeg bytta ut komponentene fikk jeg melding om at cd-rommet ikke finner windows cd'en selv etter at jeg har byttet ut med flere forskjellige cd rom stasjoner. Nå med nye komponenter får jeg samme melding. Har igjen prøvd med flere cd rom. Hva kan være galt. (installasjonen til xp er at den laster inn filer men etter lisensavtalen finner den ikke cd'en) Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Kan det være skjermkort eller cd rom? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Er det dette du mener? Har du prøvd med ny BIOS? Prøv diagnoseprogram for harddisk og minne fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 i bios kommer det opp alt. 3700+, 1 gb ram, osv. alt kommer opp.. hk funker fett og bios er vel ikke noe feil med. Nå putta vi inn en xp pro cd og da funka det, så reboota pc'en og da kom feilmelding i oppstart om at man ikke kunne starte fordi en system32-fil mangla. Så det var det. Hva er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå