Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen vil ikke slå seg på etter bytte av Power

Anbefalte innlegg

Måtte bytte power i dag, og fikk tak i en mATX forsyning på 270w. Alt fungertemed det gamle poweret, men nå nekter skjermen å slå seg på. Bruker agp-kort... Noen som kan være så snille å hjelpe meg? Fort? Har prøvd et annet skjermkort, men det hadde ingen effekt. Har en liten mistanke om at det er poweret som roter det til av en eller annen grunn...

Endret av RuSa79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den gamle var på 350W, en Q-tec. Fant en lik en nå og satte den inn. Får samme beskjeden nå, "No signal detected"... Skjønner i og for seg ingenting  :cry:

5812026[/snapback]

Ja da er den nok for svak. Og Q-tec er ubrukelig.

Hilsen,

efikkan.

5812148[/snapback]

Hvor stor bør jeg kjøpe? Har bestilt denne: https://www.psdata.no/ps.asp?IT=121226 Kan den brukes? Har forresten kjørt det poweret i et par år uten problemer før nå....

Endret av RuSa79
Lenke til kommentar
Den gamle var på 350W, en Q-tec. Fant en lik en nå og satte den inn. Får samme beskjeden nå, "No signal detected"... Skjønner i og for seg ingenting  :cry:

5812026[/snapback]

Ja da er den nok for svak. Og Q-tec er ubrukelig.

Hilsen,

efikkan.

5812148[/snapback]

Hvor stor bør jeg kjøpe? Har bestilt denne: https://www.psdata.no/ps.asp?IT=121226 Kan den brukes? Har forresten kjørt det poweret i et par år uten problemer før nå....

5812224[/snapback]

Som jeg sa er Q-tec ubrukelig. Kjøp noe kraftig, så har du til neste pc også. Eksempel: Thermaltake Purepower TR2 500W ATX 12V V2.0 / PFC / 12Cm Fan / 19 db 645 kr.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...