Hayer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei alle sammen plutselig har headsete mitt begynt å bare gi lyd på den ene siden... viss jeg bøyer litt på ledningen(presser den litt inn etc) får jeg lyd på det andre øret også men bare litt... Skyldes dette dårlig kontakt? Kan jeg fikse det? Viss ikke hvilket headset bør jeg kjøpe?(for spilling) Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det skyldes dårlig kontakt. Det går an å bytte ledning selv, men hvis du ikke har gjort det før, kan det være greit å få en proff til å gjøre det. Men hvis garantien har gått ut og det er et billig headsett (under 500?), kan det bli dyrere å reparere enn å kjøpe nytt. Hvis du skal kjøpe et nytt, er det fint med en prisantydning :-) Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 kjøpte Koss SB45 jeg xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Skulle til å anbefale eit anna, men greit nok. Om du får behov for enda eitt så er det null problem å skifte ut pluggen sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå