eXa Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 prøv med bare van først, så kan du heller bruke smøremidler hvis du trenger det. kjekt å slippe hvis du ikke trenger det.... Lenke til kommentar
Best Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kom med dine erfaringer når du har fått sakene i hus. Må ha meg ny radiator selv meget snart:) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Kom med dine erfaringer når du har fått sakene i hus. Må ha meg ny radiator selv meget snart:) 5961149[/snapback] Nå er jeg vel ca. ferdig, det står til lekasjetesting nå . Jeg kommer til å lage en ny tråd med en del bilder fra prosessen osv. Skal si Lian Li kabinettet mitt fikk gjennomgå med dremel og bor . Synd jeg ikke er så god med det... Uansett, hvor lenge burde jeg la vannkjølingen stå til testing? Er det nødvendig med 24 timer? Og til dere tvilende: Det er Cooltek dual exstream Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvor lenge kommer ann på hvor nervøs du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå