Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til bil for førstegangskjøper?

Anbefalte innlegg

Vel, vet kun at effekten på 1,8 forgasser er på 90 hk, men dette er jo injeksjon, så mulig det er hentet noe mer (usikker)..? Men selv med 90 hk går den ganske greit. Bilen veier under tonnet. Står 900 kg på vognkortet mitt.

Kjøreegenskapene synest jeg er utmerket. Har kjørt golf 3, 2 ulike golf 4, volvo 740, caravelle coach, og passaten, og synest ærlig det er den beste bilen jeg har kjørt. Kanskje det bare er en vanesak, jeg er kun 18 selv så du skal ikke ta alt jeg sier for høytidelig.

Men som du sier, det er ikke bakhjulstrekker, så blir ikke det samme som en bmw liksom. Men det er en herlig praktisk bil som sikkert ikke bruker mye bensin (selv aner jeg ikke, jeg raukjører den, så ryker sikkert literen på mila :p )

Edit: vet du etterspurte 91-92 og nyere, men har du sett på scirocco? Det var vel egentlig drømmen, men endte på passat siden den er billig og mye mer praktisk.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, vet kun at effekten på 1,8 forgasser er på 90 hk, men dette er jo injeksjon, så mulig det er hentet noe mer (usikker)..? Men selv med 90 hk går den ganske greit. Bilen veier under tonnet. Står 900 kg på vognkortet mitt.

Kjøreegenskapene synest jeg er utmerket. Har kjørt golf 3, 2 ulike golf 4, volvo 740, caravelle coach, og passaten, og synest ærlig det er den beste bilen jeg har kjørt. Kanskje det bare er en vanesak, jeg er kun 18 selv så du skal ikke ta alt jeg sier for høytidelig.

Men som du sier, det er ikke bakhjulstrekker, så blir ikke det samme som en bmw liksom. Men det er en herlig praktisk bil som sikkert ikke bruker mye bensin (selv aner jeg ikke, jeg raukjører den, så ryker sikkert literen på mila :p )

Edit: vet du etterspurte 91-92 og nyere, men har du sett på scirocco? Det var vel egentlig drømmen, men endte på passat siden den er billig og mye mer praktisk.

5993401[/snapback]

Hehe, har sett den ja...Den er skittøff....Hmmm, kanskje jeg skal vurdere en slik.

Lenke til kommentar
Kjørt av gamle mennesker sikkert? :innocent:

Neida, ikke noe galt med det da :)

God bil det, syns svart Vento med hvite 18" gjør seg bra :yes:

6016327[/snapback]

Ikke sååå gammel. Rundt 60 tipper jeg :) Det tar seg ut vett..Og hvis jeg får den billig så kan det jo styles litt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...