apegryn Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Vel, vet kun at effekten på 1,8 forgasser er på 90 hk, men dette er jo injeksjon, så mulig det er hentet noe mer (usikker)..? Men selv med 90 hk går den ganske greit. Bilen veier under tonnet. Står 900 kg på vognkortet mitt. Kjøreegenskapene synest jeg er utmerket. Har kjørt golf 3, 2 ulike golf 4, volvo 740, caravelle coach, og passaten, og synest ærlig det er den beste bilen jeg har kjørt. Kanskje det bare er en vanesak, jeg er kun 18 selv så du skal ikke ta alt jeg sier for høytidelig. Men som du sier, det er ikke bakhjulstrekker, så blir ikke det samme som en bmw liksom. Men det er en herlig praktisk bil som sikkert ikke bruker mye bensin (selv aner jeg ikke, jeg raukjører den, så ryker sikkert literen på mila ) Edit: vet du etterspurte 91-92 og nyere, men har du sett på scirocco? Det var vel egentlig drømmen, men endte på passat siden den er billig og mye mer praktisk. Endret 26. april 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Vel, vet kun at effekten på 1,8 forgasser er på 90 hk, men dette er jo injeksjon, så mulig det er hentet noe mer (usikker)..? Men selv med 90 hk går den ganske greit. Bilen veier under tonnet. Står 900 kg på vognkortet mitt. Kjøreegenskapene synest jeg er utmerket. Har kjørt golf 3, 2 ulike golf 4, volvo 740, caravelle coach, og passaten, og synest ærlig det er den beste bilen jeg har kjørt. Kanskje det bare er en vanesak, jeg er kun 18 selv så du skal ikke ta alt jeg sier for høytidelig. Men som du sier, det er ikke bakhjulstrekker, så blir ikke det samme som en bmw liksom. Men det er en herlig praktisk bil som sikkert ikke bruker mye bensin (selv aner jeg ikke, jeg raukjører den, så ryker sikkert literen på mila ) Edit: vet du etterspurte 91-92 og nyere, men har du sett på scirocco? Det var vel egentlig drømmen, men endte på passat siden den er billig og mye mer praktisk. 5993401[/snapback] Hehe, har sett den ja...Den er skittøff....Hmmm, kanskje jeg skal vurdere en slik. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Det er mulig jeg får tak i jen j*vlig pent brukt Vento, gått bare 70000 omtrent. Regner med å få den billig siden det er ganske nær familie.. Noen som vet noe + og - om denne bilen? Eneste jeg vet er at den kan bli fet å se på hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kjørt av gamle mennesker sikkert? Neida, ikke noe galt med det da God bil det, syns svart Vento med hvite 18" gjør seg bra Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Kjørt av gamle mennesker sikkert? Neida, ikke noe galt med det da God bil det, syns svart Vento med hvite 18" gjør seg bra 6016327[/snapback] Ikke sååå gammel. Rundt 60 tipper jeg Det tar seg ut vett..Og hvis jeg får den billig så kan det jo styles litt Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 vento er bra det. Samme bil og motor som golf, så har de samme styrkene og svakheten. (uten at jeg vet det så godt selv) Legger ved et par pene vento'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå