Pasient Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bmw? Nissan? Golf? Ingen av de bilene er sikre, og ingen av de er billige og forsikre. Bmw spesielt er SVINDYRT. Jeg ville anbefalt en god svenske. Volvo 740 eller Saab 9000. Masse utstyr, gode og kjøre, og billige og forsikre. (Såfremst du ikke stiller med turbomata motor) Saab 9000: Pluss: Veldig gode å kjøre, masse utstyr, driftsikre. Minus: FWD, vanskelige og skru på, girkassen tåler ikke juling. Volvo 740: Pluss: Gode å kjøre, veldig driftsikre, lette og skru på, RWD, tåler VELDIG mye juling. Minus: Ikke så mye utstyr som saaben, og ikke fult så god å kjøre. Men fortsatt god ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Om du leter etter en god rwd bil, som tåler masse juling og er lett å skru på, så anbefaler jeg volvoen på det sterkeste. De kan og styles. (Les: add-on styling, 17" felger og senking) Lykke til med valget Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Bmw? Nissan? Golf? Ingen av de bilene er sikre, og ingen av de er billige og forsikre. Bmw spesielt er SVINDYRT. Jeg ville anbefalt en god svenske. Volvo 740 eller Saab 9000. Masse utstyr, gode og kjøre, og billige og forsikre. (Såfremst du ikke stiller med turbomata motor) Saab 9000: Pluss: Veldig gode å kjøre, masse utstyr, driftsikre. Minus: FWD, vanskelige og skru på, girkassen tåler ikke juling. Volvo 740: Pluss: Gode å kjøre, veldig driftsikre, lette og skru på, RWD, tåler VELDIG mye juling. Minus: Ikke så mye utstyr som saaben, og ikke fult så god å kjøre. Men fortsatt god ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Om du leter etter en god rwd bil, som tåler masse juling og er lett å skru på, så anbefaler jeg volvoen på det sterkeste. De kan og styles. (Les: add-on styling, 17" felger og senking) Lykke til med valget 5982837[/snapback] Ehm, jeg er student og en 2,3liters Volvo740 er vel kanskje ikke så aktuelt. Tenkte å legge meg under 1,8 det er maks. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 På vinterstid er det meget bra å ha FWD, er det ikke? Mente på at det generelt er bra med FWD... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 På vinterstid er det meget bra å ha FWD, er det ikke?Mente på at det generelt er bra med FWD... 5983928[/snapback] er vel litt stas å ha RWD er det ikke? man kan jo prøve å sammenligne det slik: FWD - en hest som drar kjerra. RWD - en hest som dytter kjerra. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 RWD er jo rånerenes favoritt. Det er det vel ikke tvil om. Mye bedre å spinne og slikt. Men for å gå litt OT, på firhjulstrekkere med manuell innkobling, er det RWD eller FWD som er standar når den et utkoblet? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 RWD er jo rånerenes favoritt. Det er det vel ikke tvil om. Mye bedre å spinne og slikt. Men for å gå litt OT, på firhjulstrekkere med manuell innkobling, er det RWD eller FWD som er standar når den et utkoblet? 5984048[/snapback] Jeg har ikke tenkt å bli noen råner men RWD er en fordel for det, slenge litt med rompa er jo artig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jau, det er det. Skal du ha en bil som skiller seg litt ut så kan du gå for Chevrolet Caprice. Men da er forsikring, forbruk og komfort i en annen klasse. He he. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 En 2.3 L Volvo 740 bruker ikke 1.8L pr.mil, det er vel å ta i (!). Det kommer jo selvsagt an på hvordan man kjører, by kjøring ca. 1.3L Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kan bare si med en gang at Capricen vi hadde drakk under 1 liter på mila med langkjøring, i byen var det en annen sak. Da vi hadde V6, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 En 2.3 L Volvo 740 bruker ikke 1.8L pr.mil, det er vel å ta i (!).Det kommer jo selvsagt an på hvordan man kjører, by kjøring ca. 1.3L 5984247[/snapback] Det var jo ikke det jeg sa. Jeg mente at en 2,3 liter ikke var aktuellt men at jeg maks skulle ha en 1,8 liter Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kanskje en Honda Prelude hadde vært noe? Den ruster mens du sover, men holder ganske bra stand motormessig. Er ikke så altfor dyr å forsikre heller. Eller kanskje en Audi 80. Den er god og kjøre, kvalitet. Stort sett rustfrie modeller. Men ikke den sprekeste bilen i gata da. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Ei i klassen har Honda Prelude, hun betalte rundt 100 000 for den, trur jeg, og har en tatovering på ryggen som kostet 9500kr. Så kommer hun og klager over at hun ikke får råd til å betale husleie og greier. Nei, kjøp deg en svenske eller Hilux, så kan du han den til du dør. Endret 25. april 2006 av Skogli Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ei i klassen har Honda Prelude, hun betalte rundt 100 000 for den, trur jeg, og har en tatovering på ryggen som kostet 9500kr. Så kommer hun og klager over at hun ikke får råd til å betale husleie og greier. Nei, kjøp deg en svenske eller Hilux, så kan du han den til du dør. 5985160[/snapback] Eller ein Mitsubishi Lancer Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 He he, ja. Liker godt Galanten jeg. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Men nå snakker vi om biler som koster litt mer en 40 høvdinger da Audi 80 og 100 er fine biler. Men er som sagt ikke så spreke. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hvor mye snakker vi da? 5989511[/snapback] Det står i første post;) men siden du spør så pent, 15-40000kr Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det var jo et stort mellomrom der. Søk litt rundt på Autodb og/eller Finn. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&pos=5&tot=1446 Det er barsk bil billig, go på veien, masse plass og utrolig nok veldig bra på sikkerhetstest. Skulle gjerne kjøpt den selv, men har ikke så mye penger, og har en lik fra før, bare gått 265 000 Endret 26. april 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&pos=5&tot=1446Det er barsk bil billig, go på veien, masse plass og utrolig nok veldig bra på sikkerhetstest. Skulle gjerne kjøpt den selv, men har ikke så mye penger, og har en lik fra før, bare gått 265 000 5991303[/snapback] Hmmm, helst bakhjulstrekk Men altså, hvor mye hester snakker vi? Står ikkeno om bilen nesten. Fortell meg om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå