Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom, rask levering? stabilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Neo_mandal skrev (2002-09-25 18:58):

Har nettopp forandrert ab. fra telenor til bluecom.

Skulle bli koblet opp om 2-3uker

1.noen som har erfaring med leveringstider?

2.Stabilt nettverk?

3.God kundeservice?



Takker for alle svar


1. leveringstiden ble holdt og fikk adsl modemet med bud på døra i god tid før de fikk ordnet linja slik at jeg var klar fra første stund dsl lampa lyste (Dvs det tar litt tid før dsl lampa lyser til de får dratt tilbake til bravida og ordna siste tingen der, så ikke få panikk om den ikke funker første halvtimen/timen++ etter at dsl lampa lyser

 

2. har hatt stabilt her uten om for to dager siden, men da var det noe feil (så klart) hos de som sto opplyst grei på på http://www.bluecom.no under driftsmeldinger.

 

3. Så langt helt supert. Fikk litt angst når dsl lampa lyste og inet ikke funka, så jeg ringte (siden jeg hadde venta nesten 3 uker klarte jeg ikke vente lenger) og han sa at det tok litt tid, men han skulle se om han fikk litt fortgang i det, så han sa han skulle ringe bravida (som styrer med sentralen utenfor huset ditt for de) og skulle ringe meg opp igjen. kort tid etterpå ringte han igjen og ba meg prøve. wips alt funka =)

strålende det jeg har vært borti iallefall.

liker når de faktisk kan ringe deg opp igjen.

Lenke til kommentar

Har hatt bluecom siden 11. september nå, og har ikke hatt noen problemer annet enn at jeg måtte fornye ipadressen noen ganger da de hadde noe trøbbel for noen dager siden, men det er rapportert på bluecoms driftsmeldinger.. Hastigheten er meget bra, og levering/omkobling skjedde til avtalt tid innen 3 uker fra jeg bestilte..

Support'en deres har jeg ikke testa...

 

 

The Edge

Lenke til kommentar

Har sendt en mail til kundeservice og spurt om det gjorde noe at jeg avbrøt kontrakten med telenor og gikk til dem.. Fikk en fin god mail og han sa at de sikkert kunen snakke med telenor om dette så det ordna seg nok det. sp sendte han mailen videre til en annen avdeling, så hvis det var noe angående kontraktsbrudd med telenor så var det bare sende en mail eller ringe..

 

Ble litt Rotete dette, men er skikkelig trøtt. Vært på jobb som automatiker siden kl. 7.00 dvs. opp for å ta bussen kl. 5..

Masse styr og stell på jobben idag.. ikke mye bra nei..

 

Neida, virker som bluecom har en genial kundeservice!:)

Lenke til kommentar

Sendte i kveld kl 19:35 forespørsel til [email protected] om å få opprettet email adresse(følger med adsl abb) og kl 19:55 altså 20min senere får jeg tilbake svar om at email adressa er opprettet og nødvendige opplysninger for å administrere denne... og email adressa og hjemmesideområdet er operativt i samme øyeblikk...

 

Det må jeg si er imponerende kundeservice av Bluecom... Da har jeg absolutt ingenting å klage på så langt...:smile:

 

 

The Edge

Lenke til kommentar

TheEdge: Spiller du gitar?

 

Har også bestilt Bluecom.... håper det kommer snart. Klarte ikke å vente med å bestille selv om jeg har kontrakt med Telenor fram til 20. desember, men nå har jeg betalt fram til det så jeg kan vel ikke bli anklaget for kontraktsbrudd nå, pengene er jo på Tormods konto nå tenker jeg......... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...