G-Man™ Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Sliter, eller plages over susing fra skjermen på min Qtec S110. Er dette normalt, eller er det noe galt med den? Lenke til kommentar
Luza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei. Sliter, eller plages over susing fra skjermen på min Qtec S110. Er dette normalt, eller er det noe galt med den? 5811218[/snapback] Har det samme problemet med min Qtek 9090 - susing/høyfrekvent lyd eller no sånnt...men den er svært godt brukt i godt over 1 1/2 år...og har hatt ett par turer i bakken. S110'n din er vel rimelig ny, og har den ikke tatt turen i bakken burde jo dette være en reklamasjons sak. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nesten alle touchscreen-skjermer jeg har vært borti, har en slik lyd. Har det selv på min Qtek S100. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 har ikke det på min s100, og den har hatt sin andel av turer i bakken Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 har ikke det på min s100, og den har hatt sin andel av turer i bakken 5853910[/snapback] Kan være at du har funnet ut hvordan man fjerner susingen da Men det er veldig plagspmt, men som du Luza snakker om, kan jeg få det på reklamasjon tro? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 er det snakk om piping? min har aldri vært slik Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde en HP L1955 som også suste, klagde til forhandler og fikk en ny tilsendt, med min flaks susa den også, så fikk enda en. Men nå er det stille Var en veldig høyfrekvent pipelyd, utrolig irriterende, og gav meg vondt i hodet når jeg satt i lengre perioder. I mitt tilfelle kom det av den integrerte psuen. Har du ekstern vet jeg ikke hva det kan være, men se om lyden er sterkere rundt strøminntaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå