Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Topicen sier alt. Her er filmer jeg hater som jeg syns ingen burde waste tiden si på -Shaolin Soccer(En scene er kul, resten er noe drit) -Stop Snitchin, Stop Lyin(The Game sier seg selv) -Deuce Bigalow - European gigolo(den første var bra...denne sugde) -Bad Santa(Kjedligere film skal du lete lenge etter!) -American Pie - Band Camp(Det holder med 3 geniale filmer...denne sugde hardt!) -007 Die Another Day(liker rett og slett ikke pierce brosnan) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546920&hl= Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det finnes vel allerede en slik tråd her. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Det nytter ikke å poste sånt, folk er forskjellige, ergo; de har forskjellige syn og meninger på ting(i dette tilfellet filmer). For det andre må du utdype hvorfor du ikke liker filmene, det hjelper lite å si at 1 scene er kul, resten er drit, vi vet jo ikke hva filmen handler om, gjør vi?. ---------------- Du kan så absolutt ikke hate en film bare på grunn av skuespilleren, det mener jeg er rett og slett idiotisk.(Pierce har vært i flere 007 filmer enn DAD. Personlig syns jeg Pierce Brosnan er en kjemp god skuespiller, ikke bare har han gjort 007 filmene bedre enn noen annen, men sjarmen hans, og de profosjonelle skuespiller ferdigheter har gått igjen i mange filmer, bl.a After The Sun Set. Men, du kan alltids ha tråden, om du setter visse krav til poster, som for eksempel at folk skal utdype, hvorfor folk ikke skal se akkuratt den filmen, så får folk selv bestemme om de skal se filmen, utifra forklaringen. --- God kveld & Helg videre, hilsen Patrick Edit: Nå visste ikke jeg at det var en lignende tråd, men tenk ihvertfall over hva jeg har sagt, takk til cun og _crs_ , som poster link. Endret 25. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Stenges siden det allerede er slik tråd her. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg