SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Skikkelig nice hylle.. Pent gjennomført.. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hvordan var hylla og få fraktet? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Næ! Satte meg ned i går og begynte å tegne selv, trengte å friske litt opp på mine AutoCAD-kunnskaper... Nå som jeg endelig er ferdig med både 2D-skisser og 3D-rendere, snublet jeg over tråden din Min hylle har flere hyller, låsbare skap og egene plasser for halvannenlitere, halvlitere og juicekartonger. Du brukte Google Sketchup? Noen mulighet for utveksling av tegninger? Takk, Per Henrik Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Næ!Satte meg ned i går og begynte å tegne selv, trengte å friske litt opp på mine AutoCAD-kunnskaper... Nå som jeg endelig er ferdig med både 2D-skisser og 3D-rendere, snublet jeg over tråden din Min hylle har flere hyller, låsbare skap og egene plasser for halvannenlitere, halvlitere og juicekartonger. Du brukte Google Sketchup? Noen mulighet for utveksling av tegninger? Takk, Per Henrik 8637915[/snapback] Yes, bruker Sketchup Har også laget en til hylle et år senere, worklogen finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732989 Vet ærlig talt ikke om jeg har noen tegninger eller filer liggende på pcen fra denne hylla. Men du kan sikkert poste hva du har laget om du ønsker.. Endret 18. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
HEMI426 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei! Hvilken type plater er det dere har brukt til hylla? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 etter mitt syn er det sponplater.. gjettar 12mm tjukkleik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Flyttet noen poster ifra selve arbeidsloggen og til kommentartråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå