Scotty Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Kom til å tenke på en ting dsa jeg så sketchup tegningene. Om dere er tre stykker må dere jo ha fire plasser siden det bare er hyller i den ene seksjonen 5845355[/snapback] Nei. Vi er jo 3 stykker, og skal bruke den ene til lagringsplass for tingene våre. Og lagringsplassen er jo da logisk sett den som har hyller. Altså, vi betalt for 4 plasser og det blir slik: Adrian -> Meg -> Viktor -> Lagringsplass Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har dere så stor plass å "sitte" på, på TG?Den hylla ser jo gigantsik ut, men, nice 5845412[/snapback] 60x08 tror jeg^^ Men den kan bli drit høy da! Bare den ikke velter Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Har dere så stor plass å "sitte" på, på TG?Den hylla ser jo gigantsik ut, men, nice 5845412[/snapback] Tja, det er vel tegningene som gjør at den ser stor ut. Men dimmensjonene er jo Bredde= 3,18m Dybde= 53,5cm Og etter dimmensjonene til plassene så blir det Bredde= 3,2m, Dybde= 60cm Så det går nok bra Men den kan bli drit høy da! Bare den ikke velter 5845420[/snapback] Hehe, den blir jo ca 105->110cm høy, og den blir festet med klamper. Så jeg er nok ganske så sikker på at den ikke velter. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kom til å tenke på en ting dsa jeg så sketchup tegningene. Om dere er tre stykker må dere jo ha fire plasser siden det bare er hyller i den ene seksjonen 5845355[/snapback] Nei. Vi er jo 3 stykker, og skal bruke den ene til lagringsplass for tingene våre. Og lagringsplassen er jo da logisk sett den som har hyller. Altså, vi betalt for 4 plasser og det blir slik: Adrian -> Meg -> Viktor -> Lagringsplass 5845414[/snapback] Da hadde jeg rett, dere har fire plasser Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Det er 2 nye updater som har kommet hittil denne helgen. Du finner dem her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser bra ut Den plata som ble skjev syns jeg gjorde slik at det så bedre ut KUTGW Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) jeg ville lagt en list under platene på bakveggen i det minste! platene knekker sikkert ikke men de(spon) har en lei tendens til å sige ned over tid, selv med litt lav belastning! og disse hyllene kan du jo ha noen år hvis du lager dem skikkelig! ikke mye stress å feste noen extra lister under hyllene! Endret 3. april 2006 av eXa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nå har jeg ikke lest igjennom alt, men det første som slo meg var: vil den stå stødig? så den ikke velter bakover på de som er bak dere :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nå har jeg ikke lest igjennom alt, men det første som slo meg var: vil den stå stødig? så den ikke velter bakover på de som er bak dere :!: 5861651[/snapback] Skulle jo festes med klemmer Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Japp, det er riktig. Skal festes med klamper.. Vet egentlig ikke helt om jeg trenger det, jeg har prøvd meg litt frem, og hyllen er faktisk ufattelig stødig. Men kanskje jeg gjør det bare sånn for "morro" skyld.. Ser foresten at ingen bilder vises, frac.dk er tydligvis nede igjen.. Begynner å bli litt lei av det nå, tror heller jeg bytter hoste sted for bildene.. *bytte host*.. Da skal alle bildene ha ny link, si ifra hvis det er noe som ikke har fulgt opp Endret 3. april 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Lochlite Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvaslags program har du benyttet deg av for å tegne skissene til hylla? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Hvaslags program har du benyttet deg av for å tegne skissene til hylla? 5866069[/snapback] http://www.sketchup.com/ Her er også en tråd til programmet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=396257&hl= Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Så du brukte frac du også? Speidergruppen jeg går i bruker det til sin(e) side®. Ganske ofte nede Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Så du brukte frac du også? Speidergruppen jeg går i bruker det til sin(e) side®. Ganske ofte nede 5866284[/snapback] Jepp. Gadd ikke mer så nå bare byttet jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Kan vi se den på TG? 5909195[/snapback] Jepp! Du kan se den på Rad 37, 69 Venligst kom å hils også da ^^ Endret 12. april 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Fin fin hylle det der.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Fin hylle. Legg ut et bilde hvis du får satt inn litt spotlights og sånt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Fin hylle. Legg ut et bilde hvis du får satt inn litt spotlights og sånt. 5936458[/snapback] Kommer nok ikke til å skje. Hyllen er satt utenfor garasjen og klar til å bli ødelagt senere på dagen. ..Neste år blir det en ny hylle, som blir mye bedre og kommer til å være på ca 7 plasser. Den skal være høyere og hver plass skal ha 90cm bredde, hvis ikke litt til. Men det som overasket meg med hyllen når alt var satt opp var hvor mye hyllene tålte. Kabinettet mitt veier ca 25kg(veid) og jeg kunne uten problemer putte den på midten av hyllen, så altså den var utrolig sterk. Så "haha" til dere som syntes at hyllene var sterke nok. Sees på TG neste år, mvh Scotty (Legger ved flere bilder senere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå