Maxila Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) hei har tenkt og sette opp direct connect server som jeg kan bruke hjemme til å dele filer mellom dataene våre eller kansje av og til sette det opp på lan. jeg satt opp noe med ynhub men får bare connecta med den pceen som jeg setter opp hubben på. hva kan jeg gjøre for å få alle tilkoblet. og jeg er passiv bruker Endret 25. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du må sørge for å ha åpnet portene du skal bruke i YNhub i routeren/firewallen din, ellers blir inngående trafikk blokkert Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 har klart å sette opp egeng server nå, etter og ha åpnet i routeren var bare windowsbrannmuren som blokket men går ikke ann å bli active på internett noen som vet hvilket porter telenor ikke blokker? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 noen som kan forklare meg hvordan jeg åpner porter i mitt thomson speedtoutch 510i modem/router har åpnetporter i d-link di-624(routeren) men kan ikke bli aktiv i dc++ Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Her finner du mye informasjon som kan hjelpe deg: http://www.portforward.com/ Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 har fulgt den guiden for å få åpnet i routeren, men har problemer med og åpne i modem/router Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 sett ADSL modem i bridge mode, og slå av DHCP =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå