40belowsummer Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har en sony cd brenner type sony crx145E, nå mener xp at den ikke er god nok så derfor har den blitt disablet. Jeg kan jo være enig med XP at den ikke er så god lenger men siden det er den eneste cdromen jeg har er det liksom litt vesentlig at den fungerer. Har vært inne på Sony sine hjemmee sider der det er like enkelt å finne frem i som svarte granskauen. Jeg lurer derfor på om det er noen andre som har opplevd det samme og som kan hjelpe meg. En annen ting denne typen problem har vel ikke vært et problem siden DOS eller Win3... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Såvidt jeg vet så trenger man vel ikke drivere til cd-rom'er/brennere i windows? Kan du gi oss litt mer detaljerte feilmeldinger? Har du byttet noe om inne i kassa, mtp ide-kabler osv? Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Jeg fikk jo installert XP via cdrom + en del progs, nei jeg har ikke rørt "kassa". Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Dette er det som står i device mangeren Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: 40belowsummer skrev (2002-09-25 19:05):Dette er det som står i device mangerenWindows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. Prøv om du kan finne en firmware oppdatering til brenneren/cd-rom'en, Ikke sikker det hjelper men skader ikke å prøve om du ikke har gjort det allrede. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Du må ha en liten update for at den skal funke i XP --> http://sony.storagesupport.com/winxp_comp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå