Billy Bob Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg er nå lei av å se på snøen, så jeg vurderer parabol. Er det noen som har noen argumenter for og imot forskjellige forslag i forhold til tunere, tilbud, Canal Digital, Viasat, hvor en kjøper utstyr osv? Mener jeg hørte om at en kan ha en tuner hvor en kan ha begge kortene, har mest lyst til å kjøpe det når jeg først skal kjøpe. Priser? Kjenner også en som selger tunere, lønner det seg å kjøpe tuner samtidig som en binder seg til en pakke? På forhånd takk. Mvh Rune Lenke til kommentar
Bulldog71 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjøp en Dreambox, eller en annen linux boks som kan legges inn image på. Da har du glede av tuneren din i mange år. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg kjøpte viasat noe jeg angrer på. Altfor dårlig kanalutvalg, selv om jeg har den største pakken. Kanlene du får hos digital er såååå mye bedre, synes nå jeg. Ja, du får en tuner som kan ta begge kortene. Har en sånn tuner og skal derfor over til canal digtial når abonnementet mitt går ut Endret 26. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Canal digital har Premier league Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Image? Skjønner ikke helt hvor det kommer inn i forhold til kanalvalg osv. Jeg er ikke særlig fotballinteressert, så Premier League er ikke noe jeg prioriterer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Discovery er et argument nok for å velge Canal Digital Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Discovery er et argument nok for å velge Canal Digital 5815108[/snapback] My point exactly Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Husk at mye fett kan hentes i på utenlandsk tv. Bare å dreie på antenna å legge inn litt "hysj hysj" filer. Da kan du se både Canal + (fransk, spansk osv), Tv1000 (øst, baltikum) med alt på engelsk. Mange Discovery kanaler å hente ned åsså. Men det diskuterer vi ikke her, grunnet triste moderatorer. Men da mangler du jo de Norske, men legg penger på et Canal Digital Local kort (tv2 zebra, tv2, nrk, tv norge osv. Gratis i måneden foruten om årsavgift), og et Viasat Start kort (Tv3, Ztv, Explorer, Jetix ++) til 99 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå