Mr. ve Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Når jeg mottar sms får jeg ikke frem "melding mottatt fra ... lese nå?" lenger! Må helt inn i meldinger>innboks. How to fix? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har telefonen vært lenge på? Trur du kan bare slå av og på telefonen. Fungerte på min k750 da det skjedde med den. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 har vært en stund på, men ikke så altfor lenge. tester. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har selv aldri hatt dette problemet på min. Hørtes ut som et merkelig problem. Når jeg får melding, trykker jeg bare på Show, så får jeg opp hele meldingen, men det jeg synes er fint er at jeg uannsett, ser endel av meldingen uten å gjøre noe på telefonen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har telefonen vært lenge på? Trur du kan bare slå av og på telefonen. Fungerte på min k750 da det skjedde med den. 5810795[/snapback] dette funka.. irriterende for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå