akristina92 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Jeg har level 6 Orc Berserker(egen klasse), og trenger nytt våpen. Noen som har peiling på hvor jeg kan kjøpe, eller finne, et nytt våpen? 1H, helst blunt. Takk. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 I Fort Cedrian (Ved brua som krysser Corbolo River langs The Yellow Road) fant jeg War Axe of Embers. Blunt 1h +5 fire damage on strike. Var menneske fiender, ganske enkel å få tak i. Vet ikke om det er noen random magic object generator i spillet.... Men mulig du finner noe magisk våpen der iaf.. Eller guilds pleier iaf gi bra med utstyr :> Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ta deg en tur i non av Oblivion portene... Dremoraene der er glad i sine blunt våpen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jo, har vært der og plukket opp en Dremora Mace(eller noe sånt), der. Begynner å bli litt lei av den, for å si det sånn Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 For min del så droppet det 2-3 enchanta maces i portalen utafor kvatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå