deepstar Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ta en kikk her http://linux1.no/forum/viewtopic.php?t=238...26bd34361d33bc3 Noe jeg tilfeldigvis kom over ved et uhell. Dette er jo ikke bra. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja da må jo jeg være veldig heldig For jeg har aldri hadd det problemet han beskriver.. Har heller ikke problemer med å trykke på maskinen slik som han beskriver. Så enten er det ett fåtall maskiner som dette gjelder, eller så har jo jeg ett unikum av en maskin Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Gjelder nok kun et fåtall av maskinene. Jeg tror ikke på at dette er noe som kun gjelder for m70-144 uansett. En dårlig lodding kan hvilke som helst maskiner ha. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Lord^ har ett overvillig skjermkort, kanskje ett resultat av for god lodding Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja da har jeg vært uheldig....fikk maskin på torsdag...har samme problem som beskrevet.... det er da merkelig at de selger maskiner når de vet om problemet? SUXX!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå