Gå til innhold

Hvordan er din forumhistorie?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hele begynte ca 2 år og 11 000 innlegg siden. Det var en vintersdag i år 2003, og en venn hadde informert meg om at temperaturen på CPU-en min var langt over det som var akseptabelt. Jeg registrerte meg på forumet som han og en annen venn frekventerte (med et nick jeg fremdeles skjemmes over) og laget meg en tråd. Jeg fikk ett svar, jeg stolte blindt på det og det var kanskje like greit.

Den neste tråden min handlet om å gjøre en PC selvlysende, rett og slett fordi en venn hadde kjøpt juletre-kabinett, som jeg mente var kjempestygt. Som en slags protest mot slike kabinetter, ville jeg ha den styggeste det gikk an å kjøpe. Det ble aldri noe av.

Det første innlegget i off-topic kom i form av noen photochops i Noen med fantasi og bilderedigeringsegenskaper?-tråden.Det gikk i bilderedigering, Google-leken og generell spam framover, og etterhvert fant jeg veien til Film/TV. The rest, as they say, is history.

Jeg har forandret meg en del på to år:

yndlings spillet
Overtrøtt i matte timen
Lenke til kommentar
Exen som hengte litt her... Måtte jo sjekke ut hva det var for noe  ;)

5814009[/snapback]

Du tuller?! :ohmy: Trodde det var kvammen som hadde fått deg interessert jeg..eller meg *sigh*

Kvammis som lurte meg inn her. Begynte med at han viste meg mye rart fra casemod som jeg egentlig skjønte fint lite av..men hva gjør man ikke når man er forelsket eller hva? :p

Så regristrerte jeg meg en natt..kjedet meg og OT delene virket artig. Siden har jeg byttet brukernavn. Seether er bedre en coke lovin chick anyday.. Og nå er jeg nesten fullverdig OT-whore.

5821292[/snapback]

Nope... Jeg har nok vært "bruker" her lengre enn deg... bare det at jeg ble ikke aktiv før jeg slo opp med eksen. Plutseligb hadde jeg mye fritid.. ;)

Lenke til kommentar

Søkte på nettet fant forumet, holdt meg langt unna alt som het OT lenge...

Blitt litt mer OT i det siste.

Så kjedelig nok, søkte etter noe problem på nettet med dataen og fant forumet. :dontgetit:

Har innsett at dette forumet, er ganske ironisk for meg på en litt snål måte :!:

Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøpe pcdeler, men var veldig i tvil ang. hvilke skjermkort jeg skulle velge. Søkte litt rundt og havnet på skjermkortdelen av forumet hvor jeg fikk massevis av god hjelp. Spesielt av Carnifex som hovedsakelig var den som overtalte meg til å kjøpe et kort jeg ble veldig fornøyd meg.

Han så kunn på den hw relaterte delen av forumet lenge, men havnet smålig mer over på musikk og offtopic. Nå er jeg så godt som aldri inne på skjermkort lenger..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Tenkte over at eg skulle registrere meg på eit forum for det blir ikkje blir så masse snakk om noke annet enn Norwegian Mafia på deiras forum. Så dreiv eg å leitet etter eit passende forum som kunne passe dei tinga eg liker av serier, film, spill og andre ting som eg kan diskutere med andre. Så kom eg over dette forumet her og synst at dette forumet ville eg like så det blei til at eg regget meg her. :thumbup:

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Startet med at jeg skulle prøve å finne ut hva "Play now" på SE-telefonene var, så jeg registrerte meg og spurte.

Så hadde jeg en pause på et år eller to, før jeg kom tilbake hit og rota litt i server og nettverks-delen, og nå henger jeg litt i OT-baren.

Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt en sang på tv, men fikk aldri med meg hvem som sang, og navnet på sangen. Så etter å ha googlet litt på de få ordene jeg hadde fått med meg, rotet jeg meg borti diskusjon, og fant ut at jeg like greit kunne registrere meg. Jeg bare måtte finne ut at det med den sangen, noe som jeg forsåvidt ikke gjorde ;)

Lenke til kommentar

Det hele begynte i begynnelsen av 2005 når min gode venn Fargoth snakket om dette forumet hvor han hang og snakket med folk.

Jeg titte innom og registrerte meg en dag. Jeg hang mest i OT-baren på den tiden, og nå er det vel Sex og Samlivs-delen som er der jeg henger mest.

Har siden vervet 3-4 stykker til å bli med her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Registrerte meg for å få svar på et eller annet. Ble fort en aktiv spammer i CS og Halflife delen(don't blame me, I was 12 :ermm:). Etter en stund og 500+ poster senere hadde eg en lang pause fra forumet, med noen småperdioder der eg var litt mer aktiv. Kom tilbake her for 1-2 måneder siden, leste mye i hardware delen, før eg lette etter interessante ting i andre kategorier. Dette førte da til at eg fant SO, og ble avhengig. Nå har eg altså vært der 1 måned, og har et gjennomsnitt på rundt 30 innlegg/døgn.

Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøpe meg speilrefleks og gikk inn på akam.no. Og så fant jeg ut derfra at det var del av noe større. Postet vel litt i det som i dag er samfunnskategorien, og hang en del i OT-baren da jeg kjedet meg ved sentralbordet på Tine.

Nå er jeg vel mest å finne i Samfunn og Bildekritikken.

Lenke til kommentar
Jeg skulle kjøpe meg speilrefleks og gikk inn på akam.no. Og så fant jeg ut derfra at det var del av noe større. Postet vel litt i det som i dag er samfunnskategorien, og hang en del i OT-baren da jeg kjedet meg ved sentralbordet på Tine.

Nå er jeg vel mest å finne i Samfunn og Bildekritikken.

8825019[/snapback]

Kan da umulig være mange som ringer til Tine :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...