Gå til innhold

Hvordan er din forumhistorie?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Pleide å henge på mobildelen, men ble så lei av det samme maset om "hjelp meg med å velge!", "Synes du denne er bra?" og "Vurderer å kjøpe...". Jeg holdt ikke ut.

Bytta til humoravdelinga, så til annet, og så havna jeg her. :) Har vært her siden jul, og føler at jeg har sklidd litt inn i miljøet som en slags meningsløs brikke som kommer med innspill.

Lenke til kommentar

Registrerte meg en gang for lenge siden, og svarte på litt spørsmål angående maskinvare. Jeg glemte hele forumet og ble borte et år, før jeg fant ut at jeg skulle spørre om hvordan jeg kunne reparere høyttalerne mine. I samme tidsrom skulle jeg kjøpe ny PC, og det ble naturlig å spørre litt om oppsett av den. Samtidig fikk jeg kunnskaper til å hjelpe andre med oppsett.

Etter hvert ble jeg som de fleste andre her fanget av Off Topic. Så vidt jeg kan se var min første post her i "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil." som sikkert har blitt linket fra en annen del av forumet. Ble mer og mer avhengig og har stort sett kuttet ut alle andre deler av forumet. Det hender jeg tar en tur rundt og ser om jeg kan hjelpe til med noe, men før jeg skal oppgradere PCen blir det lite lesing utenfor OT.

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg etter at jeg hadde bygd maskina. Da tenkte jeg at jeg kunne hjelpe andre med mine erfaringer. Jeg fant fort ut at jeg ikke klarte å holde meg oppdatert med alle de nye lanseringene, og dessuten fant jeg musikkdelen av forumet. Siden har jeg hengt i musikkdelen og hele off topic-gruppen (OT-baren, humor, etc.) med noen snarturer innom andre deler av netverket.

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig så hadde jeg visstnok problemer med en 3DMark03-score, og da lurte jeg på hvordan man overklokket et Ti4200.

Var mye i overklokking-delen i begynnelsen, og flyttet meg etterhvert over til OT-baren og Counter-Strike. (Dritlei av noen visse brukere her) Nå i dag er jeg stortsett i Hardware-delen og da spesielt Benchmarks.

Lenke til kommentar

Startet vel muligens en tråd om nytt kabinett. Beveget meg vel i et år på Hardware-delen før jeg tok en laaang pause fra forum.hw.no som ble til diskusjon.no i mellomtiden, mye pga. mye skriving på catchgamer.no, men det er en annen sak. Returnerte sent i fjor, med skriving her i OT-baren. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk plutselig dilla på mobiler, og første halvår hang jeg kun på Mobil og PDA, og skreiv irriterende innlegg med enorme mengder smileys og internhumor.

Så var det "google leken" for alle penge en stund, og så begynte jeg å henge i OT-baren, men nå begynner jeg å bevege meg mot mobildelen igjen.. :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk plutselig dilla på mobiler, og første halvår hang jeg kun på Mobil og PDA, og skreiv irriterende innlegg med enorme mengder smileys og internhumor.

Så var det "google leken" for alle penge en stund, og så begynte jeg å henge i OT-baren, men nå begynner jeg å bevege meg mot mobildelen igjen.. :p

5813710[/snapback]

Merkelig det der med smileys... Jeg gikk tilbake til de første innlegga mine og så at jeg brukte så mange smileys at det nesten var flaut... :roll:

Nå er det vel rundt en smiley i hvert innlegg, men i de første var det vel rundt en 10-15 i mange innlegg..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ser at de fleste her kom inn på forumet i de "seriøsere" delene, og etter at de var ferdige der, havnet i OT-baren. Hva slags mystisk kraft drar oss hit? :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...