Complexity Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) hey. Lurer på om det finnes andre drivere som funker til denne musen? Musa er utrolig ustabil og grusomt irriterende.. Den låser seg iallefall 6 ganger om dagen (må plugges ut og inn) og scroll-hjulet slutter å virke ca hver halvtime (må plugges ut og inn) så leste jeg på nettet at det var driverene som gjorde dette.. Btw: Noen som vet hvor jeg finner USB2 Drivere til asus k8n-e? Skulle vist hjelpe og oppdatere dem.. og jeg finner dem ikke på nettet og på cd'en ligger bare til 2000\Me.. Kansje litt mye hjelp å be om... mvh. Complexity edit: her står mere om musa edit2: ettersom det ikke ser ut til å være driverene til musen som er problemet så endret jeg emnetittel Endret 4. april 2006 av complexity Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har samme problemet. Gi meg en lyd hvis du finner ut av det. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Har du andre problemer med pc'en? Jeg fikk løst problemet jeg hadde med driverene til skjermkortet, og nå har jeg ikke hatt noe problemer med musen. Endret 4. april 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Har du andre problemer med pc'en? Jeg fikk løst problemet jeg hadde med driverene til skjermkortet, og nå har jeg ikke hatt noe problemer med musen. 5865988[/snapback] seriøst? funker den helt fint nå?? tror jeg må ta å instalere alle driverene mine på nytt når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Instalert så å si alle driverene på nytt og noen raid drivere jeg ikke hadde instalert.. og musen så ut til å virke fint i hele dag, helt til jeg nå nettop instalerte omegadriverene til skjermkortet.. nettop klikket scrollen igjenn.. tror dere det er feilen? Tror dere det hjelper å bruke de orginale driverene til skjermkortet? radeon 9600xt Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det samme skjedde med meg. Tror jeg greide å avinstallere alle drivere til skjermkortet og fikk installert de riktige fra ATI sine nettsider. Da funket musen kjempebra, en stund. Hjulet har begynt å tulle seg igjen, helt fantastisk irreterende. Har søkt litt rundt og snakket med andre som har det samme problemet og jeg har enda ikke funnet noen med en løsning. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Det samme skjedde med meg. Tror jeg greide å avinstallere alle drivere til skjermkortet og fikk installert de riktige fra ATI sine nettsider.Da funket musen kjempebra, en stund. Hjulet har begynt å tulle seg igjen, helt fantastisk irreterende. Har søkt litt rundt og snakket med andre som har det samme problemet og jeg har enda ikke funnet noen med en løsning. 5870102[/snapback] Får bare nyte denne tiden da, la inn ati sine drivere i går og musen har fungert yppelig siden da men håper saitek seriøst kommer med bra drivere som ikke cræsjer med sjermkortdriverene snart får en del bedre score i spill med omegadriverene, så er litt kjipt å ikke kunne bruke dem.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hmm, skjermkortet fucket seg igjen. Har du peiling på hvordan jeg skal få slettet alle drivere til skjermkortet som har vært installert? Musen henger seg sjeldnere opp, men hjulet er like dårlig som alltid. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Prøv Drivercleaner Skal ta vekk alle driverene. Husk å les hvordan du skal bruke programmet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Har funnet ut at musa funker helt fint etter man har restartet... iallefall noen timer til den begynner å klikke veldig ofte.. veldig irriterende for meg som har maskina på i mange uker av gangen.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Etter at jeg installerte Firefox, har musen begynt å oppføre seg merkelig. Når det klikker, hører jeg den lyden som kommer når man tar ut og inn noe i USB'en, og musen fungerer igjen. Dette helt uten at jeg gjør noe. Utrolig bra. Vet ikke hva som gjør det, men det begynte å skje etter installasjon av Firefox og Java. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Etter at jeg installerte Firefox, har musen begynt å oppføre seg merkelig. Når det klikker, hører jeg den lyden som kommer når man tar ut og inn noe i USB'en, og musen fungerer igjen. Dette helt uten at jeg gjør noe.Utrolig bra. Vet ikke hva som gjør det, men det begynte å skje etter installasjon av Firefox og Java. 5897302[/snapback] daim.. bruker ikke firefox, men hadde vært yppelig om min også hadde "resetta" seg automatisk.. har slådd av alle lydene på maskinen da blir bare innviklet dette.. men har funnet ut at hvis jeg surfer med f.eks opera og så klikker på ett msn vindu, og så opera igjenn.. det er da scrollen bruker å klikke, når jeg bytter program.. derfor min aldri klikker i cs eller cod2, fordi jeg kjører samme programmet hele tiden.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Har funnet ut noe ganske trist.. På dette forumet til saitek står det at probleme skyldes feil på en chip inni musa, og for å fjærne problemet må den byttes.. Noe jeg tviler på komplett kan gjøre, og hvis komplett sender meg en ny så er sikkert den og slik.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har foresten ikke embalasjen til musa heller.. faen.. må jeg ha den for å sende den inn? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Send en mail til komplett og forklar. Send dem gjerne linken til det forumet. Leit at det er slike problemer, for musen er jo ganske bra. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Send en mail til komplett og forklar. Send dem gjerne linken til det forumet.Leit at det er slike problemer, for musen er jo ganske bra. 5914109[/snapback] Full mailutsendelse her sporte på forumet og fikk beskjed om å kontakte ett svenskt firma, som sa at komplett akkurat hadde fått ett nytt lager med denne musen uten problem, så nå har jeg nettop sendt mail til komplett og forklart og vist dem mail fra det svenske firmaet osv.. Pokkern at jeg sku klare å hive embalasjen må man ha den?? Edit: skal på lan neste uke.. må nesten ha musen da.. helvette Endret 13. april 2006 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Fikk mail fra komplett<3<3<3 Beklager dette. Du trenger ikke å sende inn den defekte musen. Jeg sender deg bare en ny mus i posten. ha en riktig god påske. <3<3<3<3 Komplett.no <3<3<3<3 Yppeliiig service Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Komplett kan sakene sine Har du prøvd uten noen driver? I mange tilfeller er det det beste alternativet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Komplett kan sakene sine Har du prøvd uten noen driver? I mange tilfeller er det det beste alternativet. 5924581[/snapback] Jepp, Brukte musen uten driver i 2 dager etter jeg formaterte, akkurat samme problemene som med driverene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Fikk ny mus i dag og den har funger yppelig hittil har brukt den i 5 timer og siden jege r på lan har jeg spilt masse og slikt så den er godt testa Man merker at det er annen chip i den.. hvis man sammenligner lysdioden under så ser man at den nye gir fra seg et kraftig blink ca hver 2 sekund når den ikke er i bruk, og det gjor ikke den gamle Så nå er jeg lykkelig btw: den gamle blir brukt til museklikk compo så antar den ikke lever så veldig lenge Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Unnskyld for at jeg ripper opp i den her litt gamle tråden, men når jeg skal spille cs og skal snu meg fort, så stopper musen opp. Rører jeg på den så funker den. Det bare hvis jeg tar fort å rører den så topper den opp. Utrolig irriterende hvis det kommer noen bak meg. Er det sånn hos dere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå