Gå til innhold

TES: Grunnleggende behov - penger og helse


Anbefalte innlegg

En grei måte å tjene penger på, som også var populær/(muligens i meste laget) i morrowind var å lage egne potions og selge. Man trenger bare harveste endel greier. Det finnes noen farmer rundt om kring hvor man kan gå på slang og stjele alt som er - får fort en 50-60 potions som man kan selge til 15-20 gull eller eventuelt ha selv ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

greie måte å tjene penger på

 

Er å pickpocket'e shop eierne når de er ute (går, spiser på vertshus etc) og ta nøkkelen, gå inn på natta og ta alt det du vil.

 

Eller du kan gå i "castlene" i de største byene og finne viktige mennesker, de går gjerne rundt med 2-300 g i lomma (som "spawner" på nytt etter en stund) og pickpocket'e dem

 

 

Gjøre arena. (edit: åpne kista uten for arena, ca 500g)

Endret av disco 808
Lenke til kommentar
Arena høres litt for lett ut :p

 

Men er det bare hos meg eller er det en bug hos folka man selger til. Uansett hvor mye jeg selger for har de samme pengesum på seg hele tiden. Det skal jo helt klart ikke være slik ..

5815443[/snapback]

 

 

har akkurat det samme problemet! har spillet på xbox

Lenke til kommentar

Trur det er meininga det skal vera slik. som Ekspert eller Master (ikkje heilt sikker) Merchantilism kan du investera peng i ein butikk, og eigaren får då 500 gull ekstra å kjøpa for permanent. Eg ser på pengane butikkeigaren har som ei grensa for det han tørr satsa på. Skal jo tross alt selge Dwarven øksa videre, ellers er det berre pengar tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...