Gå til innhold

TES: Grunnleggende behov - penger og helse


Anbefalte innlegg

Etterhvert som jeg har raidet noen huler, tatt en del quester osv. så har jeg begynt å gå tom for en del grunnleggende ting:

 

- Penger

- Health potions

- Piler

 

Har noen tips for hvordan jeg enklest og raskest kan få tak i disse tingene? Vet at jeg kan ta noen Arena fights for penger, finnes det andre greie måter? Jeg er thief men har hittil ikke funnet noen som har noe særlig penger å stjele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arena er seriøst kjempe bra for penger, jeg er nå Grand Champion og har tjent rundt 5000 gull på 1,5 timer bare i arenaen. Når det gjelder piler, så husk å alltid loot folk du dreper for piler, og plukk opp igjen pilene du skyter ut. vist du går til en plass der folk øver med pil og bue, som for eksempel nede i arenaen, kan du ta pilene de skyter, får lett 50 piler på liten tid der.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Finn en Mortar and Pestle (to ting, men de fungerer som en gjenstand i spillet), og bruk den (klikk).

 

Velg ingredienser (spillet hjelper deg med å finne hvilke ingredienser du kan bruke), se på effekten (negativ = poison (coat le dagger), positiv = potion (drikkes), trykk Create.

Lenke til kommentar

Har spelt ein del som tyv, og dette har eg komme fram til:

 

-Stjel. Alt som ikkje er fastspikra kan stjelast. Er du tyv vil du sansynlegvis diskriminera litt sidan du ikkje har uendeleg med encumbrance. Finn eit stort og flott hus, eller butikk som fører små dyre ting (magic shops er ideelle), ta deg inn om natta og forsyn deg. Kan muligens få litt problem med å omsetta varene, med mindre du har gode kontaktar ;)

 

-Healing spells erstattar potions velig fint når du ikkje har bruk for magi til andre ting samtidig. Med light armour og høg athletics og speed kan du rygga i det uendelege til du er klar til kamp igjen.

 

-Plukk opp pilene frå folk som øver seg på bueskytting. Alternativt betal for dei i ein butikk. Kjøp mange om gongen slik at du aldri går tom undervegs. Sjølv har eg nesten gått heilt vekk frå bogen, sidan eg treng 6x sneak attack for at det i heiletatt skal merkast. Til å begynna med brukte eg berre boge, men i det siste har eg gått meir og meir over til sverd, og er blitt mykje mindre "tyv" i dungeons. Drepte min fyrste ogre på lvl 4 med iron bow og iron piler, mens eg no har problem med ein ogre med magisk boge, dwarven arrows og fullt sett med mithril armour på lvl 14.

Lenke til kommentar
Finn en Mortar and Pestle (to ting, men de fungerer som en gjenstand i spillet), og bruk den (klikk).

 

Velg ingredienser (spillet hjelper deg med å finne hvilke ingredienser du kan bruke), se på effekten (negativ = poison (coat le dagger), positiv = potion (drikkes), trykk Create.

5812975[/snapback]

 

Ah, takker.

 

Hvor kan jeg finne en Mortar and Pestle? :p

Lenke til kommentar
Finn en Mortar and Pestle (to ting, men de fungerer som en gjenstand i spillet), og bruk den (klikk).

 

Velg ingredienser (spillet hjelper deg med å finne hvilke ingredienser du kan bruke), se på effekten (negativ = poison (coat le dagger), positiv = potion (drikkes), trykk Create.

5812975[/snapback]

 

Ah, takker.

 

Hvor kan jeg finne en Mortar and Pestle? :p

5813106[/snapback]

 

Jeg fant min trofaste i hulen du flykter fra fengselet gjennom, men du kan også få kjøpt hos de fleste Alchemist-folk.

Lenke til kommentar
Finn en Mortar and Pestle (to ting, men de fungerer som en gjenstand i spillet), og bruk den (klikk).

 

Velg ingredienser (spillet hjelper deg med å finne hvilke ingredienser du kan bruke), se på effekten (negativ = poison (coat le dagger), positiv = potion (drikkes), trykk Create.

5812975[/snapback]

 

Ah, takker.

 

Hvor kan jeg finne en Mortar and Pestle? :p

5813106[/snapback]

 

For å få alt av alkymi utstyr så bli med i Mage Guild :) Da får du alt gratis.. Ihvertfall Novice / apprentice utstyr

Lenke til kommentar
Finn en Mortar and Pestle (to ting, men de fungerer som en gjenstand i spillet), og bruk den (klikk).

 

Velg ingredienser (spillet hjelper deg med å finne hvilke ingredienser du kan bruke), se på effekten (negativ = poison (coat le dagger), positiv = potion (drikkes), trykk Create.

5812975[/snapback]

 

Ah, takker.

 

Hvor kan jeg finne en Mortar and Pestle? :p

5813106[/snapback]

 

For å få alt av alkymi utstyr så bli med i Mage Guild :) Da får du alt gratis.. Ihvertfall Novice / apprentice utstyr

5814171[/snapback]

Eller hvis du er tyv, gå inn i mages guild om natten, å du vil helt garantert finne mange "mortar and pestle" eksemplararer. det samme gjelder ingredienser, dyre magiske steiner og lignende :p utrolig digg å spille som tyv :w00t::thumbup:

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar
er jeg rar?? Jeg bruker bare den som ligger på right bumper jeg!! Den får du da mer liv av! Den blåe!!

 

 

Nok av det. Trenger lockpics for å komme meg inn i et hus, men har ingen.. Ideas?

5813113[/snapback]

 

Ett eller annet sted rundt imperal city (følg veien rundt).

Der er det en stein med noe skrift på (nede ved vannet), om natten trykk på denne så får du de to spellene som stjernetegnet The tower har. og med den ene av de kan du bruke til å åpne hard locks.

Lenke til kommentar
er jeg rar?? Jeg bruker bare den som ligger på right bumper jeg!! Den får du da mer liv av! Den blåe!!

 

 

Nok av det. Trenger lockpics for å komme meg inn i et hus, men har ingen.. Ideas?

5813113[/snapback]

 

Ett eller annet sted rundt imperal city (følg veien rundt).

Der er det en stein med noe skrift på (nede ved vannet), om natten trykk på denne så får du de to spellene som stjernetegnet The tower har. og med den ene av de kan du bruke til å åpne hard locks.

5814502[/snapback]

 

Bytter du ikke stjernetegn på slike steiner? Altså at du mister orginalstjernetegnet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...